حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پرونده و سهم مالیاتی  ۳۴ بنگاه اقتصادی به هرمزگان منتقل شد
    ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۴۸
    شناسه : 7051
    بازدید 1177
    12
    استاندار هرمزگان : دریانیوز// استاندار هرمزگان از انتقال پرونده و سهم مالیاتی ۳۴ بنگاه اقتصادی به استان هرمزگان خبر داد .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// استاندار هرمزگان از انتقال پرونده و سهم مالیاتی ۳۴ بنگاه اقتصادی به استان هرمزگان خبر داد .
    مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارداشت: یکی از مسائلی که به عنوان یک مطالبه مردمی از آغاز به کار در استان پیگیری کردیم انتقال پرونده‌های مالیاتی به استان بوده چرا که معتقدیم بنگاه‌های اقتصادی باید مالیات و سهم مسئولیت‌های اجتماعی خود را در محل فعالیت خود بپردازند تا مردم محلی نیز از عواید آن‌ها برخوردار شوند .
    نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با تاکید بر اینکه بالا رفتن تراز مالیاتی استان می‌تواند نقشی مستقیم در عمران و آبادانیِ شهرها و روستاها داشته باشد، تأکید کرد: برای انجام این مهم پیگیری ها را در سطح ملی تشدید کردیم که با دستور رئیس‌جمهور و مساعدت وزیر امور اقتصادی و دارایی زمینه‌ی انتقال پرونده‌های جدید مالیاتی به استان فراهم شد و سهم عوارض و مالیات ۱۲ شرکت به صورت کامل به استان منتقل شده است.

    مهندس دوستی با اشاره به شرکت‌هایی که محل فعالیت آن‌ها در چند استان است، خاطرنشان‌کرد: با پیگیری‌های انجام شده دستورالعمل‌هایی برای تقسیم مالیات این نوع شرکت‌ها تهیه شده است و ۲۲ شرکت دارایِ چند محل فعالیت که به صورت مشترک در استان هرمزگان و سایر استان‌های کشور فعالیت داشتند نیز مطابق دستورالعمل‌های صادره و بر اساس میزان فعالیت در استان مالیات خود را پرداخت خواهند کرد. وی تاکید‌کرد: پیگیری انتقال پرونده‌های مالیاتی بنگاه‌های اقتصادی به استان به صورت مستمر ادامه دارد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.