حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • نیروهای نیروگاه خلیج فارس مهم ترین عامل تأمین انرژی پایدار
    ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۱۴
    شناسه : 14413
    بازدید 1174
    4
    مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا عنوان کرد دریانیوز//مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا با حضور در نیروگاه گازی خلیج فارس از نزدیک با کارکنان این نیروگاه گفتگو کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : دریانیوز
    پ
    پ

     

     

    دریانیوز//مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا با حضور در نیروگاه گازی خلیج فارس از نزدیک با کارکنان این نیروگاه به گفتگو کرد.

     

    به گزارش دریا؛ عبدالعلی صاحب محمدی مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا در ساماندهی شرکت‌های حوزه انرژی، صنایع لاستیک، صنایع عمومی و سلولزی در این جلسه ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید نوروز، اظهار کرد: نیروگاه‌های گازی خلیج فارس نقش بسیار مهمی در تأمین انرژی برق کشور دارد و سرمایه اصلی این نیروگاه کارکنان و نیروهای متخصص و با تجربه آن هستند، و در بهره‌برداری از این نیروگاه‌ تأثیر بسزایی دارند.

    وی ادامه داد: کارکنان و نیروهای نیروگاه با همکاری و تلاش مشترک خود، برای تأمین انرژی پایدار به صورت مداوم، در تولید برق و تأمین نیازهای انرژی شهرها و صنایع فعالیت ‌کنند.

    مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه موضوعات مطرح شده از سوی نماینده شورای کارگری نیروگاه را پیگیری خواهیم کرد، خاطر نشان کرد: فعالیت این مجموعه باید توسعه پیدا کند تا درآمد آن افزایش یابد؛ به طوری که زمینه‌های توسعه و گسترش ظرفیت‌های بسیار خوب این نیروگاه مطابق سیاست‌های عمومی کشور فراهم شود.

    زمینه اشتغال برای مردم هرمزگان فراهم شود

     

    احمد مرادی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی نسبت به حضور دکتر صاحب محمدی در صنعت برق، گفت: نقش آفرینی جنابعالی کمک به توسعه برق در کشور خواهد بود.

     

    وی با تاکید بر اینکه بهترین کارکنان مجموعه کشور در این نیروگاه حضور دارند و شایسته دریافت خدمات بهتر هستند تا از این ظرفیت نیروی انسانی به خوبی استفاده شود، افزود: مردم این منطقه را باید درک کنیم و زمینه اشتغال را برای آنان فراهم کنیم.

     

     افزایش سرعت صنعتی شدن هرمزگان با تأمین انرژی پایدار

     

    محمد آشوری تازیانی رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بیان کرد: نیروگاه خلیج فارس با عمر ۱۸ ساله خود نقش اساسی در توسعه استان داشته است.

     

    وی با بیان اینکه طی این سال ها چالش‌های مختلفی وجود داشته که اکنون به نقطه تعادل رسیده است، تاکید کرد: مجموعه تامین اجتماعی، شستا و هلدینگ انرژی توانسته اند شرایطی را فراهم کنند که خلأ در تولید انرژی در استان به وجود نیاید.

    آشوری با تاکید بر اینکه حفظ این سرمایه ملی و توسعه آن یک بحث اساسی است، گفت: قابلیت و توانایی این نیروگاه برای سیکل ترکیبی شدن فراهم است و اکنون باید با همکاری مشترک تلاش کنیم تا تامین انرژی به روند صنعتی شدن استان سرعت ببخشد.

    تلاش همه جانبه برای تأمین برق مردم در پیک مصرف ۱۴۰۳

     

    حسن سیاهکلی مدیرعامل

    شرکت مدیریت توسعه انرژی تامین نیز با اشاره به ضرورت تأمین مورد نیاز مردم با توجه به گرمای زود هنگام احتمالی، افزود: تلاش مجدانه، بی‌وقفه و همه‌جانبه برای رفع چالش‌های موجود، افزایش ظرفیت عملی تولید نسبت به سال گذشته بخصوص در پیک مصرف تابستان، تامین به موقع قطعات یدکی و مواد مورد نیاز، برنامه‌ریزی لازم برای رفع محدودیت‌های تولید، سرعت بخشیدن به تعمیرات و رفع دغدغه‌های تولید مورد انتظار شرکت است و می‌بایست موانع این مسائل در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و مرتفع گردد.

    سیاهکلی تاکید کرد: همه باید به صورت شبانه روزی تلاش کنیم، چرا که تامین برق مشترکان اولویت اول ماست.

    کسب آمادگی لازم برای تولید حداکثری با انجام تعمیرات اساسی واحد ۳ نیروگاه

    مجتبی محمد یحیایی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خلیج فارس با تأکید بر کسب آمادگی لازم برای تولید برق پایدار در این مجموعه، گفت: همه ما، یک هدف مشترک داریم و آن‌ خدمت‌گذاری به مردم شریف ایران است.

    وی گفت: در همین راستا با برنامه‌ریزی و تامین منابع لازم تعمیرات اساسی واحد سه نیروگاه آغاز شده است تا بتوانیم با تمام توان در پیک تابستان ۱۴۰۳ به هموطنان عزیزمان خدمت رسانی کنیم.

    انجام تعمیرات اساسی واحد ۳، برای کاهش ناترازی انرژی در فصل گرم سال

     

    محمدعقیل عامری سیاهوئی مدیرعامل نیروگاه گازی خلیج فارس نیز در ابتدای نشست ضمن خوش آمد گویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: اینجانب خوشحال هستم در این شب‌های با عظمت ماه مبارک رمضان در خدمت مهمانان خیلی عزیز هستیم، خدا را شاکرم که با انجام به موقع تعمیرات اساسی واحد ۳، در راستای کاهش ناترازی انرژی در فصل گرم سال آتی قدم بزرگی برداشتیم.

    وی افزود: با تلاش شبانه روزی و سختکوشی همکاران عزیز موفق شدیم بیش از شش و نیم میلیون مگاوات ساعت برق تولید و به شبکه سراسری تحویل دهیم.

    شایان ذکر است؛ در این جلسه دو نفر از پرسنل نیروگاه به نیابت از تمام کارگران به بیان دیدگاه‌ها، مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.