حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • عرضه مستقیم آبزیان ۲۰ تا ۴۰ درصد کم‌تر از نرخ بازار
    ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
    شناسه : 14470
    بازدید 1179
    5
    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی هرمزگان عنوان کرد دریانیوز//مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی هرمزگان، گفت: عرضه مستقیم آبزیان در بازار روز صادقیه بندرعباس بین ۲۰ تا ۴۰ درصد کم‌تر از نرخ بازار به فروش می‌رسد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز//مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی هرمزگان، گفت: عرضه مستقیم آبزیان در بازار روز صادقیه بندرعباس بین ۲۰ تا ۴۰ درصد کم‌تر از نرخ بازار به فروش می‌رسد.

    علی حاجی زاده در گفت و گو باخبرنگار روزنامه دریا با بیان اینکه هرمزگان قطب و پرچم دار صید و صیادی در کشور است، اظهار کرد: این استان توانسته نقش بسیار مهمی را در این زمینه ایفا کند و توجه به مسائل صیادی یکی از موضوعات مهم در استان به شمار می‌رود.

    وی در ادامه افزود: آبزیان با دارا بودن ارزش غذایی بالا در سلامت افراد همواره مورد توجه قرار دارد و به عنوان یکی از سالم ترین غذاها به شمار می‌رود.

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی هرمزگان، خاطر نشان کرد: برای کمک به قدرت خرید مردم، تنظیم قیمت بازار و قرارگیری بیشتر انواع آبزیان در سبد غذایی مردم این اتحادیه با حمایت و همکاری مجموعه شیلات و استانداری اقدام به عرضه مستقیم انواع ماهی در بازار روز صادقیه بندرعباس کرده است.

    وی با بیان داشت: در این مکان انواع ماهیان هوور، قطر، سنگسر، مقوا، شهری، شیر، زرده و… به قیمت ۲۰ تا ۴۰ درصد پایین تر از نرخ بازار عرضه می‌شود.

    حاجی زاده با بیان اینکه این محل به صورت رسمی از هفت روز گذشته شروع به خدمت رسانی به مردم کرده است، گفت: عرضه بدون واسطه آبزیان با استقبال خوب مردم مواجه شده است و  این مکان همه روزه از ۸ صبح تا ۲۰ شب دایر است.

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی هرمزگان، ابراز کرد: علاوه بر عرضه آبزیان، خدمات پاک کردن و بسته بندی انواع ماهیان هم در این مکان با ۴۰ درصد پایین تر از قیمت بازار انجام می‌شود.

    وی تصريح کرد: اتحادیه آمادگی کامل خود را در رابطه با گسترش مکان های بیشتر در سطح شهر برای عرضه مستقیم آبزیان با شرط فراهم شدن مکان‌های مناسب و بهداشتی توسط مسئولان شهری اعلام می‌کند.

    حاجی زاده در پایان بیان کرد: چون آبزیان مدت زمان نگهداری طولانی ندارند باید مکان‌های که جانمایی می‌شود از نظیر سیستم دفع خون آبه و سرمایشی مناسب باشد و در صورت ایجاد مکان مناسب، این اتحادیه به سرعت وارد عمل می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.