حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2934 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     1234567891011121314151617181920212223242526272829  
  • پایگاه بسیج نیروگاه سیکل ترکیبی ایسین افتتاح شد
    ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۱۱
    شناسه : 6568
    بازدید 1381
    29
    دریانیوز// مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در طول دهه فجر از افتتاح ۱۰ پایگاه مقاومت بسیج خبر داد و گفت: این پایگاه ها در سطح صنایع و کارخانجات افتتاح می‌شود
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانینوز  // طی مراسمی با حضور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، فرمانده بسیج و مدیرکل دفتر زیرساخت سیستم اطلاعاتی و شبکه‌های ارتباطی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور، مدیر نیروگاه سیکل‌ ترکیبی ایسین، مدیرعامل نیروگاه بندرعباس و پدر شهید خلیل تختی نژاد پایگاه بسیج شهید خلیل تختی نژاد نیروگاه سیکل ترکیبی ایسین افتتاح شد.

    سید محسن ابطحی فرمانده بسیج شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور در ابتدای این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: افتتاح پایگاه بسیج در یک مجموعه فنی و تخصصی نشان‌گر این است که ذهنیات و خط مش هم جهت با انقلاب شکوهمند اسلامی است.

    وی در ادامه افزود: ایجاد و فعالیت بسیج حرکتی در تعجل ظهور امام زمان (عج) است و کمک کردن به این حرکت ارزشمند امری مقدس است.مدیرکل دفتر زیرساخت سیستم اطلاعاتی و شبکه‌های ارتباطی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور، خاطر نشان کرد: بسیج در همه عرصه‌ها حضور فعال و پررنگی داشته است و با داشتن روحیه بسیجی و جهادی مانند گذشته می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات فائق آیم.

    در ادامه این مراسم نیز سرهنگ‌پاسدار امیر ارسلان شهبازی مسئول بسيج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: هدف از افتتاح و راه‌اندازی پایگاه بسیج تقویت بنیه معنوی و روحیه جهادی و انقلابی است. وی در ادامه افزود: ایجاد پایگاه بسیج یک روال اداری است و مهم تر از آن داشتن تفکر بسیجی بسیار ارزشمندتر است و در این رابطه مجموعه نیروگاه ایسین از کارکنانی با تفکر بسیجی برخوردار است که جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند.

    مسئول سازمان بسيج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، خاطر نشان کرد: در مجموعه‌های تولیدی بعضی اوقات مسائلی رخ می‌دهد که اگر رفع نکنیم تبدیل به تنش می‌شود و یکی از آن‌ها مسائل کارگری است که باید نسبت به آن توجه کافی داشت. سرهنگ پاسدار شهبازی با بیان اینکه دشمن در هر مکان و زمان در فکر ضربه زدن به نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است، بیان کرد: در ماه های اخیر در کشور شاهد این امر بودیم و هدف شوم بعدی دشمن در جهبه اقتصادی و تولیدی است.

    وی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را افسران جنگ اقتصادی دانست و افزود: باید در این مسیر بیشتر از هر زمان دیگری قوی باشیم تا بر دشمن در جهبه اقتصادی هم پیروز شویم و ارزیابی پایگاه‌های بسیج متناسب با ماموریت‌های که آن مجموعه دارد ملاک عمل قرار می گیرد.

    مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در طول دهه فجر از افتتاح ۱۰ پایگاه مقاومت بسیج خبر داد و گفت: این پایگاه ها در سطح صنایع و کارخانجات افتتاح می‌شود.

    در پایان این مراسم نیز پدر شهید خلیل تختی‌نژاد به بیان بیوگرافی، خاطرات و نحوه شهادت فرزند شهیدش پرداخت.در پایان، با حکم سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی مسئول بسيج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ایوب جلالی و افشین سالاری به عنوان فرمانده و جانشین پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل تختی‌نژاد نیروگاه سیکل ترکیبی ایسین منصوب شدند. لازم به ذکر است: نیروگاه سیکل ترکیبی ایسین دارای چهار واحد گازی به ظرفیت ۱۶۲ مگاوات و مجموعاً دارای ظرفیت نامی ۶۴۸ مگاوات است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.