حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • طرح شهید طوقانی در دبستان شهید فرزاد مسافری افتتاح شد
    ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۶:۵۷
    شناسه : 12652
    بازدید 1322
    6
    با حضور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان؛ دریانیوز// آیین افتتاحیه استانی طرح شهید «طوقانی» با رويكرد فرهنگي و تربيتي (اجراي نرمش صبحگاهي با ضرب آهنگ زورخانه اي و مرشدي دانش آموزان) در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید فرزاد مسافری ناحیه ۱ بندرعباس با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و سایر مسئولین استانی برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : دریا منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// آیین افتتاحیه استانی طرح شهید «طوقانی» با رويكرد فرهنگي و تربيتي (اجراي نرمش صبحگاهي با ضرب آهنگ زورخانه اي و مرشدي دانش آموزان) در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید فرزاد مسافری ناحیه ۱ بندرعباس با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و سایر مسئولین استانی برگزار شد.

    محمد قویدل در آیین استانی افتتاحیه طرح «شهید طوقانی» گفت: ورزش زورخانه‌ای مروج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی بوده و باید آن را حفظ و تقویت کرد زیرا از شش ساحت سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش سه ساحت آن یعنی ساحت‌های اعتقادی، زیستی و بدنی و زیبا شناسی در این طرح نهفته است.

    وی در ادامه عنوان کرد: فرهنگ پهلوانی زورخانه‌ای به‌ عنوان یکی از غنی‌ترین و اصیل‌ترین فرهنگ‌های تمدن ایران اسلامی ریشه در تاریخ و ورزش باستانی کشورمان دارد که هدف والای این طرح توسعه فرهنگ ورزش تربیتی، آشنایی با ورزش باستانی و اشاعه فرهنگ پهلوانی در بین دانش‌آموزان عزیز برگرفته از رشادت‌های شهید والامقام پهلوان سعید طوقانی» و تربیت دانش آموزانی سخت کوش، خلاق، ورزشکار و مؤمن است.

     

    در پایان مراسم مهدی فولادی کشکویی معاون تربیت بدنی و سلامت عنوان کرد: این طرح ویژه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی پسر پایه چهارم، پنجم و ششم است که در حال حاضر در شهرستان بندرعباس اجرا شده است که پس از غربالگری دانش آموزان و شناسایی استعدادهای آنان، ۵۰ دانش‌آموز مستعد در طول ۲۴ جلسه و بعد از گذراندن آموزش‌ها و مهارت‌های لازم زیر نظر هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان در ورزش صبحگاهی مدارس، اقدام به مرشد خوانی خواهند کرد.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.