حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مست عشق؛ معرفی کامل فیلم شمس و مولانا + جزئیات اکران
    ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۰۶
    شناسه : 14817
    بازدید 1294
    2
    دریانیوز// فیلم سینمایی مست عشق، یکی از فیلم‌های ایرانی و محصول مشترک کشورهای ایران و ترکیه است که این روزها بسیاری از طرفداران سینما و علاقه‌مندان به ادبیات، منتظر اکران آن هستند. این فیلم با حواشی زیادی همراه بوده و طی این مدت، اخبار ضدو‌نقیضی درباره آن به گوش رسیده است. ما قصد داریم در این مطلب، فیلم سینمایی مست عشق و بازیگران اصلی آن را معرفی کرده و درمورد خرید بلیط فیلم مست عشق نیز اطلاعاتی ارائه دهیم.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز// فیلم سینمایی مست عشق، یکی از فیلم‌های ایرانی و محصول مشترک کشورهای ایران و ترکیه است که این روزها بسیاری از طرفداران سینما و علاقه‌مندان به ادبیات، منتظر اکران آن هستند. این فیلم با حواشی زیادی همراه بوده و طی این مدت، اخبار ضدو‌نقیضی درباره آن به گوش رسیده است. ما قصد داریم در این مطلب، فیلم سینمایی مست عشق و بازیگران اصلی آن را معرفی کرده و درمورد خرید بلیط فیلم مست عشق نیز اطلاعاتی ارائه دهیم.

    فیلم مست عشق

    داستان فیلم مست عشق

    اگر بخواهید درمورد داستان فیلم سینمایی مست عشق بدانید، باید بگوییم که داستان این فیلم درمورد شمس و مولانا است. مولانا، یک واعظ سرشناس و توانمند بود که افراد زیادی پای مجلس او می‌نشستند. در یکی از سخنرانی‌های مولانا، شمس نیز حضور می‌یابد و دانش و خلوص مولانا را زیرسوال می‌برد و پس از این جلسه، مولانا مرید شمس می‌شود. سال‌ها می‌گذرد و همسر و پسران مولانا به این رابطه حسادت می‌ورزند.

    بعد از گذشت مدتی، شمس ناپدید می‌شود. در این‌باره، نظرات متعددی وجود دارد؛ مثلا عده‌ای می‌گویند که سلطان ولد (پسر مولانا) شمس را به قتل رسانده است. عده‌ای هم بر این باورند که شمس به راه خود رفته است. داستان فیلم مست عشق، وقایع زمان آشنایی شمس و مولانا تا زمان ناپدید شدن شمس را روایت می‌کند.

    خرید بلیت فیلم مست عشق

    معرفی بازیگران اصلی فیلم سینمایی مست عشق

    کارگردانی اثر سینمایی مست عشق، به‌عهده حسن فتحی بوده است. شاید شما این کارگردان را با سریال‌های شهرزاد و ممنوعه و همچنین فیلم‌های سینمایی ازدواج به سبک ایرانی، پستچی سه بار در نمی‌زند و… بشناسید؛ اما این‌بار، خلق اثر فوق‌العاده‌ای همچون مست عشق، باعث‌شده تا نام حسن فتحی بار دیگر دربین کارگردانان مطرح سینما بدرخشد. انتخاب بازیگران فیلم مست عشق نیز بادقت بسیار بالا صورت گرفته و درنتیجه، تعدادی از بهترین بازیگران جهان برای ایفای نقش در این اثر انتخاب شده‌اند. در این بخش، برخی از بازیگران اصلی این فیلم را معرفی کرده‌ایم:

    شهاب حسینی در نقش شمس

    شهاب حسینی تقریبا نخستین انتخاب حسن فتحی برای ایفای نقش شمس در فیلم مست عشق بود و بسیاری از افراد، با دیدن تریلرها و همچنین گریم شهاب حسینی، معتقدند که او انتخاب بسیار مناسبی برای این نقش است. شمس، مردی عارف بود که تمام عمر خود را در ریاضت سپری کرده و به‌اصرار مولانا، با دخترش کیمیا خاتون ازدواج کرد. به‌نظر می‌رسد که شهاب حسینی موفق شده نقش این عارف منزوی را به‌خوبی بازی کند و به این ترتیب، یک نقش ماندگار دیگر را در کارنامه خود ثبت کرده است.

    بازیگران فیلم مست عشق

    پارسا پیروزفر در نقش مولانا

    حسن فتحی و تیم سازنده در ابتدا قصد داشتند از یک بازیگر برجسته ترک برای بازی در نقش مولانا استفاده کنند؛ اما بسیاری از ایرانیان به این موضوع اعتراض کردند. دلیل این اعتراض هم این بود که آن‌ها معتقد بودند مولانا یک شاعر ایرانی است و یک بازیگر ایرانی باید این نقش را بازی کند. درنهایت، حسن فتحی اعلام کرد که پارسا پیروزفر را به‌عنوان بازیگر نقش مولانا انتخاب کرده است. پارسا پیروزفر یک هنرمند بسیار توانمند است و توانسته هم ازنظر ظاهری و هم ازنظر اخلاقی، نقش مولانا را به‌خوبی بازی کند.

    هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون

    هانده ارچل که یکی از ستارگان محبوب سینمای ترکیه است، در فیلم مست عشق نقش کیمیا خاتون را بازی می‌کند. او عاشق شمس می‌شود و با اصرار مولانا، با او ازدواج می‌کند. در این زمان، کیمیا خاتون ۲۵ساله و شمس ۶۰ساله بود. شمس اصلا به کیمیا توجه نمی‌کرد و همین موضوع موجب ناراحتی و بیماری کیمیا و درنهایت مرگ او شد.

    جزئیات اکران فیلم مست عشق

    فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند و با بازی پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، هانده ارچل، حسام منظور و… برای مدتی طولانی دردست تولید بوده و قرار بود که در تاریخ ۲۹ فروردین، اکران آن آغاز شود؛ اما ناگهان این زمان به چهارشنبه هفته بعد موکول شد که البته دلیل آن هم به‌طور واضح مشخص نشد.

    عده‌ای این ماجرا را با حواشی پیش‌آمده برای بازیگر این فیلم مرتبط دانستند و عده دیگری هم سخت‌گیری‌های سازمان سینمایی و شورای صنفی نمایش را علت این تاخیر بیان کردند؛ اما در تماسی که با علی سرتیپی گرفته شد، معلوم شد که مشکل، هیچدام از این موارد نبوده و زمان اکران، فقط به‌علت مشکلات فنی به تاخیر افتاده است. با این حساب، فیلم مست عشق از چهارشنبه هفته آینده یعنی از تاریخ ۵ اردیبهشت‌ماه روی پرده سینما خواهد رفت.

    خرید بلیط فیلم مست عشق

    بدون‌شک، فیلم مست عشق یکی از ماندگارترین آثار سینمایی خواهد بود. اگر شما هم علاقه‌مند به تماشای این اثر بی‌نظیر هستید، می‌توانید وارد وب‌سایت سینماتیکت شده و نسبت‌به خرید بلیط فیلم مست عشق اقدام کنید. سینما تیکت بزرگ‌ترین مرجع فروش بلیط سینما است و امکان خرید بلیط سینما را به ساده‌ترین شیوه ممکن برای شما عزیزان فراهم کرده است.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.