حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3072 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • يک ميليون و ۱۰۱هزار  هرمزگاني تحت پوشش بيمه سلامت
    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۳۹
    شناسه : 15186
    بازدید 170
    3
    مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان در گفت‌وگو با روزنامه دریا عنوان کرد دریانیوز// مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، گفت: در سال گذشته سه هزار و ۸۷۳ نفر از اتباع بیگانه که دارای معرفی نامه از اداره کل اتباع بیگانه و کارت آمایش بودند از خدمات این اداره کل بهره‌مند شدند.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، گفت: در سال گذشته سه هزار و ۸۷۳ نفر از اتباع بیگانه که دارای معرفی نامه از اداره کل اتباع بیگانه و کارت آمایش بودند از خدمات این اداره کل بهره‌مند شدند.

    دکتر علی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه دریا، اظهار کرد: بیمه سلامت همواره سعی می‌کند خدمات مناسبی را به جامعه هدف خود ارائه دهد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.وی در ادامه افزود: برای دسترسی و سهولت در ارائه خدمات به مردم ۴۴ دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان با بیمه سلامت همکاری می‌کنند که خدماتی همچون ثبت‌نام،تمدید، ابطال، بارگذاری مدارک و استعلام‌ بیمه‌ای و… را ارائه می‌دهند که از مجموع این تعداد هشت دفتر پیشخوان در شهرستان بندرعباس قرار دارد.مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با نصب برنامه «بیمه سلامت من» یا مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت ایران از خدمات غیر حضوری این اداره کل بهره‌مند شوند.

    علیزاده بیان داشت: یک میلیون و ۱۰۱هزار و ۷۱۰ نفر در هرمزگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این جمعیت ۸۱۸ هزار و ۶۹۹ نفر روستایی هستند.
    وی با بیان اینکه بیشتر این جمعیت مربوط به بیمه شدگان روستایی می باشد، تصریح کرد: این تعداد ۷۵ درصد بیمه شدگان را شامل می‌شود و ۸۹درصد بیمه شدگان این اداره کل به صورت رایگان بیمه هستند که از بودجه عمومی هزینه های بیمه آنان پرداخت می شود که بیمه شدگان با مراجعه به تمام مراکز طرف قرارداد می توانند خدمات درمانی دریافت کنند.

    مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به آمار اتباع بیگانه اشاره کرد و گفت: سال گذشته سه هزار و ۸۷۳ نفر از اتباع بیگانه که دارای معرفی نامه از اداره کل اتباع بیگانه و کارت آمایشی بودند از خدمات این ادره کل بهره‌مند شدند که از این تعداد سه هزار و ۶۵۲ نفر اتباع آسیب پذیر، ۱۴۳ نفر غیر آسیب پذیر و ۷۸ نفر دانشجویان خارجی را شامل بودند.دکتر علیزاده از تمدید اعتبار پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر به صورت سیستمی و رایگان وهمچنین تمدید اعتبارسیستمی بیمه شدگان سلامت همگانی ایرانیان در دهک های یک تا پنج درآمدی به مدت یکسال تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۴ خبر داد.

    وی گفت: بیمه شدگان روستایی جهت تمدید اعتبار پوشش بیمه‌ای خود نیازی به مراجعه دفاتر پیشخوان خدمات دولت ندارند و به منظور اطلاع یافتن از تاریخ اعتبار بیمه ای خود می‌توانند از کد دستوری #۱۶۶۶*استفاده نمایند. مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان بیان داشت: بیمه شدگان در هنگام مراجعه به مراکز درمانی صرفا با ارائه مدارک هویتی وکدملی می توانند خدمات مورد نیاز خودرا دریافت نمایند.دکتر علیزاده در پایان عنوان کرد: تمام کسانی که فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای هستند، با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا سامانه شهروندی بیمه سلامت ایران و براساس آزمون وسع و دهک بندی خانوار که توسط وزارت رفاه انجام گرفته می توانند تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.