حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • شناسایی پتانسیل‌های مغفول  در کنار مهارت‌آموزی جوانان، راهگشای توسعه هرمزگان
    ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۱۲
    شناسه : 1656
    بازدید 1579
    7
    احمد مرادی عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس مطرح کرد عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شناسایی منابع و پتانسیل‌های مغفول در کنار مهارت‌آموزی جوانان دانشگاهی می‌تواند راهگشای خوبی برای رشد و توسعه استان باشد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شناسایی منابع و پتانسیل‌های مغفول در کنار مهارت‌آموزی جوانان دانشگاهی می‌تواند راهگشای خوبی برای رشد و توسعه استان باشد.
    به گزارش خبرنگار دریا؛ احمد مرادی در دیدار با رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، افزود: وجود مرزهای آبی طولانی با کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس، فعالیت امور بندری و دریایی، افزایش ظرفیت های فولادی و پالایشگاهی از مهمترین ظرفیت های استان هرمزگان است. وی با اشاره به اینکه این پتانسیل ها می طلبد تا در هرمزگان رشته های مرتبط با دریا در دانشگاه ها گسترش یابد، عنوان کرد: در اجرای سامانه‌ها و پروژه‌های دانش‌بنیان حتما باید از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری هرمزگان استفاده شود.

    مرادی خاطرنشان کرد: هرمزگان از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بالایی برخوردار است که شناسایی منابع و پتانسیل‌های مغفول در کنار مهارت‌آموزی جوانان دانشگاهی می‌تواند راهگشای خوبی برای رشد و توسعه استان باشد. این نماینده مجلس اظهار کرد: اقتصاد یک بحث بسیار متنوع وسیع است، یعنی قسمت عمده آن منابع است که خوشبختانه هرمزگان به‌خوبی از آن برخوردار است، قسمت دیگر آن منابع انسانی است که باز هم اساتید و دانشجویان خیلی خوبی دارد و بخش دیگر فناوری‌هاست که باید روی آن کار کنیم و به‌علاوه کارآفرینی و اشتغال که همه این مجموعه را باید درکنار هم دید تا کارها کامل انجام شوند. همچنین رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این دیدار گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۱۵ هزار دانشجو، ۶۰۰ نفر هیئت علمی و بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان را پوشش می دهد.

    سید حسن قدسی پور با بیان اینکه این دانشگاه در حوزه تحقیقاتی و پژوهشی بسیار قدرتمند و اقدامات مهمی را انجام داده است، عنوان کرد: از این پس بخشی از ظرفیت های اعلام شده مستقیما در اختیار پردیس این دانشگاه در هرمزگان قرار خواهد گرفت. وی با اشاره به اینکه از سالجاری رشته دریایی و ماشین آلات دریایی به رشته های موجود در هرمزگان در مقطع کارشناسی با جذب اولویت دانشجویان بومی اضافه خواهد شد، خاطرنشان کرد: شورای راهبردی با حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس و معتمدین دانشگاهی در پردیس بندرعباس تشکیل خواهیم داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.