حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2934 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     1234567891011121314151617181920212223242526272829  
  • حمایت از اقدامات دولت در راستای حذف ارز ترجیحی
    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۱۲
    شناسه : 1402
    بازدید 1734
    16
    دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان عنوان کرد

    دریانیوز// حجت الاسلام کریمی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در خصوص درآمد‌های هنگفت سوءاستفاده کنندگان از ارز ترجیحی بیان کرد: ارز ترجیحی به هدررفت سرمایه‌های کشور و گرانی کالا‌ها منجر شد و به جای رسیدن به مردم و جامعه به جیب افراد خاص می رفت. به گزارش خبرنگار دریا ؛حجت […]

    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// حجت الاسلام کریمی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در خصوص درآمد‌های هنگفت سوءاستفاده کنندگان از ارز ترجیحی بیان کرد: ارز ترجیحی به هدررفت سرمایه‌های کشور و گرانی کالا‌ها منجر شد و به جای رسیدن به مردم و جامعه به جیب افراد خاص می رفت.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن کریمی اظهار کرد: اختصاص ارز ترجیحی برای کالا‌های اساسی نه تنها به کنترل تورم کمکی نداشت بلکه زمینه ساز ایجاد ضربه‌های سنگینی بر اقتصاد کشور شده است و نبود شفافیت در تخصیص ارز ترجیحی را می توان از دیگر معایب آن نام برد، رانت و فساد‌های مالی عظیم تنها جزئی از معایب ارز ترجیحی است.

    وی افزود:اقدام دولت در خصوص حذف ارز ترجیحی و بریدن دست مفسدان اقتصادی از سفره مردم مستضعف و جلوگیری از غارت بیت المال توسط مفسدین اقتصادی اقدام قابل تقدیر و ستایش است و می‌تواند به درمان مشکلات اقتصادی کشور کمک کند.دکتر کریمی ادامه داد:ستاد امربه معروف و نهی از منکر جهت کنترل قیمت ها گشت های مردمی خود رافعال کرده است. دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکرهرمزگان درپایان از همه مردم مومن و عزیز کشور خواستار شد مثل همیشه صبوری پیشه کنند و با شناخت نقشه های دشمنان انقلاب در ناآرامی و دسیسه هشیار باشندو یک بار دیگر دست سودجویان و دشمنان را کوتاه کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.