حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • حق کمیسیون مشاوران املاک تعدیل می شود
    ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۷
    شناسه : 2391
    بازدید 1793
    3
    رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت هرمزگان : رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: حق کمیسیون(دستمزد) مشاوران املاک در سال جاری تعدیل می شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: حق کمیسیون(دستمزد) مشاوران املاک در سال جاری تعدیل می شود. به گزارش خبرنگار دریا ؛ خلیل قاسمی به مناسبت هفته تولید وتجارت در پاسخ به این موضوع که حق کمیسیون های بالای مشاوران املاک باعث نارضایتی مردم شده است‌؛ با بیان اینکه درصورتیکه حق کمیسیون و دستمزد ثابت کشوری اعلام نشود، بطور حتم حق کمیسیون های جدید مشاوران املاک را عادلانه در استان تعیین می کنیم ‌؛ افزود: اتحادیه مشاوران املاک و اتومبیل داران و پارکینگ داران تفکیک می شود و انتخابات اتحادیه مشاوران املاک نیز به زودی برگزار می شود.

    وی با تایید موضوع فعالیت مشاوران املاک در حوزه ساخت ساز و فعالان ساخت وساز در مشاور املاک؛ تاکید کرد: پروانه های تخصصی و دوره های آموزشی برای مشاوران املاک برگزار شده و این حوزه ساماندهی می شود. رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان در پاسخ به این پرسش که چرا حتی در جایگاه های رسمی قیمت مصوب ۱۶ هزار و۷۰۰ تومان سیلندر گاز رعایت نمی شود و برخوردهای تان بازدارنده نیست؛ اظهار داشت : تشکیل پرونده تخلف برعهده صمت است و میزان جرایم را تعزیرات حکومتی تعیین می کند که گویا اختیارات ویژه ای نیز به آنها داده شده است و امیدواریم جرایم و مجازات ها بازدارنده شوند. افزود: یک واحد توزیع سیلندر گاز در بشاگرد بدلیل تخلف پلمپ شد.

    قاسمی تاکید کرد: در واقع بایستی جایگاه های سیلندر گاز، سیلندر را با قیمت ۱۶ هزار و۷۰۰ تومان جلوی درب منازل تحویل دهند که متولیان مربوطه بایستی نسبت به تحقق آن اهتمام داشته باشند.  قاسمی اظهار داشت : بیش از هزار پروژه صنعتی و معدنی اجرا و به بهره برداری رسیده و یا می رسد.وی خاطرنشان کرد : کارخانه روی بندرعباس چندروز قبل مجدد شروع به کار کرد. رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: در حوزه سرمایه گذاری رتبه دوم کشوری را داریم ورتبه سوم در بهره برداری کسب کرده ایم.

    قاسمی افزود: ذخیره سنگ آهن در استان از ۳۰به بیش از ۱۰۰میلیون تن رسیده است. قاسمی اظهار داشت : در حوزه صنف رشد ۸درصدی در صدور مجوزهای صنفی داشته ایم. وی خاطرنشان کرد : در مقایسه صادرات غیرنفتی سه ماهه امسال وسال گذشته، رشد ۴۰درصدی را شاهدیم. رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: طرح نظارت مردمی در استان افزایش می یابد و برچسب هایی درب واحدهای صنفی نصب می شود که برای ۴۰ هزار واحد صنفی نصب شده است. قاسمی در پاسخ به این پرسش خبرنگارمان که چرا در بشاگرد و کوهشاه احمدی که معادن زیادی وجود دارد و مردم در رنج بر روی این گنج زندگی می کنند؛ افزود: در گذشته مطالعاتی در آن منطقه نشده بود و با مطالعات جدید و پهنه بندی انجام شده، اکتشاف و سرمایه گذاری در این حوزه صورت می گیرد و نیاز به ایجاد زیرساخت و جاده سازی نیز می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.