حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بهره‌برداری از پست برق  ۶۳/۲۰ كيلوولت پردیس شهرك صنعتی گمبرون بندرعباس
    ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
    شناسه : 3687
    بازدید 1932
    16
    همزمان با دومین روز از هفته دولت انجام شد دریانیوز// همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور مسوولان استانی، پست برق ۶۳/۲۰ كيلوولت پردیس در شهرك صنعتی گمبرون بندرعباس به بهره‌برداری رسید.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور مسوولان استانی، پست برق ۶۳/۲۰ كيلوولت پردیس در شهرك صنعتی گمبرون بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

    با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مراد نماينده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، آدینه پور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی، پست برق ۶۳/۲۰ كيلوولت پردیس در شهرك صنعتی گمبرون بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

    مهدی دوستی استاندار هرمزگان در اين مراسم، افتتاح اين پست برق را گام بزرگی در راستای خدمات‌رسانی به واحد‌های تولیدی مستقر در شهرك صنعتی گمبرون عنوان كرد.فرشاد آدینه پور مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان نیز در آیین بهره‌برداری از این پروژه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی باهنر خاطرنشان کرد: پست برق ۶۳/۲۰ كيلوولت پردیس در شهرک صنعتی گمبرون بندرعباس به ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر با اعتباري بالغ بر هزار و ۲۰۰ ميليارد ريال در شهرك صنعتی گمبرون افتتاح و به بهره‌برداری رسید

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.