حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اولین پل معلق جنوب کشور  در بندرعباس به بهره‌برداری می رسد
    ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۵۷
    شناسه : 6609
    بازدید 11718
    8
    شهردار بندرعباس : دریانیوز// این پل ۲۶۰ متر طول و ۸۵ متر ارتفاع دارد و می‌تواند تاثیر بسزایی در چهره گردشگر ‌پذیری بندرعباس داشته باشد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در نشست خبری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام و تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت رحلت جانگداز حضرت زینب کبری (س)، اظهارداشت: اولین کاری که در شهر بندرعباس انجام شده است ، تعریف یک برنامه زیباسازی برای شهر بود که از ابتدای سال تا پایان سال برای تغییر فضای شهری برنامه‌ریزی کردیم که با تردد در شهر می‌توانیم اثرات آن را مشاهده کنیم.

    به گزارش خبرنگار دریا؛ شهردار بندرعباس همچنین با اشاره به آماده بهره‌برداری شدن قریب به ۳۹۰ میلیارد تومان پروژه در شهر بندرعباس، از بهره‌برداریِ اولین پل معلق جنوب کشور در بندرعباس، خبر داد.وی در ادامه افزود: بهسازی پارک‌های موجود به عنوان یک سرمایه برای شهر و احداث پارک‌های جدید را در دستور کار خود قرار داده ایم وبه مناسبت ایام دهه مبارک فجر بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان پروژه را به بهره‌برداری و افتتاح می‌رسانیم. نوبانی احداث زمین ورزشی شاهد و پیامبر اعظم (ص)، رنگ‌آمیزی و زیباسازی پل شهدای غواص، نورپردازی پل‌های محمد رسول الله، ابوموسی، قدس و … ، زیرسازی‌ آسفالت در سطح شهر، احداث تونل نور به طول ۴۰ متر، احداث پیست دوچرخه سواری پارک جنگلی، بازسازی و نورپردازی پارک‌های بانوان و افتتاح نمایشگاه دائمی صنایع دستی برای اولین بار از جمله پروژه‌های شاخص معرفی کرد.

    شهردار بندرعباس عنوان‌کرد: اصلاحات هندسی زیادی در خیابان‌های شهر بندرعباس انجام داده‌ایم تا بتوانیم گره‌های ترافیکی شهر را باز کنیم که یکی از کارهای مهم بازگشایی خیابان ۲۰ متری است که چهارراه گفتگوی تمدن‌ها را به چهارراه پردیس متصل می‌کند. وی با بیان اینکه برای اولین‌بار حوض خشک در بندرعباس راه‌اندازی خواهد شد، گفت: برای اولین بار در جنوب ایران، یک پل معلق را در بندرعباس احداث کردیم که تا ۲۲ بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید؛ این پل ۲۶۰ متر طول و ۸۵ متر ارتفاع دارد و می‌تواند تاثیر بسزایی در چهره گردشگر‌پذیری بندرعباس داشته باشد.

    نوبانی با تاکید بر اینکه توسعه کوهستان ‌پارک پنجه‌علی یکی از اهداف شهرداری بندرعباس برای ایجاد فضا و منظر توریستی در بندرعباس است، تصریح‌کرد: زیپ‌لاین این کوهستان‌پارک احداث شده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید ضمن اینکه ساختمانی برای تعزیه‌خوانانِ این منطقه احداث شده است که در این ایام افتتاح خواهد شد.

    شهردار بندرعباس، خاطرنشان‌کرد: از اسکله مسافری شهید حقانی تا بازار ماهی‌فروشان یکی از اولویت‌های زیباسازی ما بوده است و کارهای زیرساختی بسیاری نیز انجام شده و پروژه‌ها و فضاهایی را با استفاده از آسفالت رنگی آماده افتتاح کرده‌ایم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.