حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی  دانش بنیان، فناور و اکوسیستم نوآور هرمزگان
    ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۴:۵۵
    شناسه : 6286
    بازدید 1372
    12
    به همت سازمان صمت هرمزگان صورت گرفت دریانیوز // سومین نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآور استان هرمزگان در نمایشگاه بین المللی بندرعباس افتتاح شد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // سومین نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآور استان هرمزگان در نمایشگاه بین المللی بندرعباس افتتاح شد.

    به گزارش خبرنگار دریا، نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان فناور و اکوسیستم هرمزگان در بندرعباس گشایش یافت.

    سومین نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآور باحضور شرکت‌های صنعتی و فعال در استفاده از محصولات دانش‌بنیان و فناور و دانشگاه‌های استان هرمزگان آغاز بکار کرد.

    این نمایشگاه با حضور عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان، خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، روسای دانشگاه‌های استان و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان آغاز بکار کرد.

    رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: در این نمایشگاه ۷۰ شرکت و دانشگاه محصولات دانش‌بنیان و واحدهای فناور خود را به نمایش گذاشتند.

    خلیل قاسمی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی بخش دولت و دانشگاه با توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان دانست و عنوان کرد: سه پنل تخصصی و ۲ کارگاه آموزشی هم در این نمایشگاه برگزار می‌شود. وی بیان کرد: در این پنل‌ها و کارگاه‌های آموزشی کارشناسان دستگاه‌های مختلف پاسخگوی نیاز و مطالبات شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور هستند.

    قاسمی با اشاره به اینکه برخی از شرکت‌های شرکت کننده در این نمایشگاه به عنوان تنها تولید کننده برخی محصولات در کشور هستند و تولیدات آن‌ها کشور را از واردات برخی محصولات بی نیاز کرده است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان فناور و اکوسیستم هرمزگان از ۲۴ تا ۲۸ دی صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه‌های بین المللی بندرعباس دایر است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.