حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • از خدمت‌رساني به مردم غافل نمي‌شويم
    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۵۱
    شناسه : 4105
    بازدید 1324
    33
    سرلشکر باقري: دریانیوز: رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: به واسطه تعهدي که در حوزه تأمين نيازهاي بخش دفاعي کشور داريم، در خدمت دفاع از کشور خواهيم بود و در عين حال از خدمت رساني به مردم غافل نمي شويم.
    ارسال توسط : منبع : تسنیم
    پ
    پ

    دریانیوز: رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: به واسطه تعهدي که در حوزه تأمين نيازهاي بخش دفاعي کشور داريم، در خدمت دفاع از کشور خواهيم بود و در عين حال از خدمت رساني به مردم غافل نمي شويم.
    سردار سرلشکر پاسدار محمد باقري رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح پس از بازديد از پروژه ملي ساخت پتروپالايشگاه مهر خليج فارس در جمع مهندسان و کارکنان پروژه اظهار داشت: حقيقتاً اينکه نيروهاي مسلح در کنار مسئوليت اصلي خود که دفاع و امنيت کشور است، وارد فعاليت هاي کمک و خدمت رساني به مردم مي شوند، جايگاه ارزشمندي دارد، در عين حال واقعيت اين است که بيشتر توانمان براي دفاع و امنيت کشور به کار مي رود، اما همانطور که در اصل ۱۴۷ قانون اساسي و نيز در تدابير فرماندهي معظم کل قوا وجود دارد، نيروهاي مسلح مکلفند که در زمان صلح با امکانات خويش به کمک توسعه کشور و به کمک دولت و مردم بيايند.
    سردار باقري اقدامات ارزشمند و پر افتخار قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء (ص) در انجام کارهاي بزرگ در کشور را محصول جسارت در پذيرش مسئوليت ها، ورود به فناوري ها و علوم جديد و تربيت نسل جديدي از نيروهاي جوان با ايمان کشور دانست که در يک بستر سازماني، قدرت خطرپذيري و جرأت بالايي يافته و مهياي کارهاي بزرگ مي شوند.
    رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح، شجاعت، جسارت و ايستادگي را از ويژگي هاي کار در قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا (ص) برشمرد و بيان کرد: چنين ويژگي در کار و عمل از انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامي از نيروهاي مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است که علاوه بر دقت، ظرافت، صحت و استحکام در کار در بُعد مسائل معنوي و انساني نيز مسئوليت هاي سنگيني بر عهده داريد که بايد همواره در تربيت، پرورش و مراقبت از دين و ايمان و اعتقاد و انقلابي گري نيز پيشتاز باشيد.
    وي با تاکيد بر لزوم ارتقاي معنويت توأم با رشد علمي و فني در ميان نيروها، در بخش ديگري از اظهارات خود عنوان کرد: در بسياري از کشورها نيز نيروهاي مسلح، کارهاي بزرگ را عهده دار مي شوند که از جمله مي توان به نيروهاي مسلح چين، ترکيه و پاکستان و… اشاره کرد که بازوان توانمندي براي نظام حکمراني آن کشور محسوب مي شوند و من همواره در جلسات با واحدهاي سازندگي سپاه و مجموعه «قرب» اين انتظار را مطرح کرده ام که ما نيروهاي مسلح به واسطه تعهدي که در حوزه تأمين نيازهاي بخش دفاعي کشور داريم، امکاناتمان به آن سمت گسيل داده مي شود و در خدمت دفاع از کشور خواهيم بود و اين را نبايد هرگز فراموش کنيم، در عين حال از خدمت رساني به مردم غافل نمي شويم.
    سرلشکر باقري به مسئوليت هاي سنگين و خطير سپاه در دفاع از امنيت کشور در نقش آفريني هاي موفق و غرورانگيز آن اشاره کرد و با تشريح فلسفه و رويکردهاي حضور آن در عرضه سازندگي و پاسخ به نيازهاي کشور در عرصه هاي غير دفاعي و نظامي افزود: قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا (ص) رويکرد منفعت مالي ندارد و وارد پروژه هايي مي شود که گرهي از کار مردم و کشور بگشاييد که توليد بنزين و گازوييل و مشارکت در آبرساني و… نيز از جمله اين گره گشايي هاست.
    رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح، تلاش براي محروميت زدايي را زکات فعاليت هاي قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء (ص) دانست و تأکيد کرد: در رفع محروميت ها هرچه مي توانيد به ياري مردم بشتابيد. وي نيت خود از بازديد از پروژه مهر خليج فارس را نيز قدرداني از مديران و دست اندرکاران پروژه دانست و گفت: قدر اين کار بزرگ را مي دانيم و انشاءالله با دلسوزي آن را به انجام و فرجام برسانيد؛ زيرا ضرورت دارد که روند توليد فرآورده در کشورمان با جديت ادامه و رشد پيدا کند و شبيه آنچه در حوزه نفت و ستاره خليج فارس در ايجاد خودکفايي در توليد بنزين براي کشورمان رخ داد، در اين حوزه نيز اين افتخار را تکرار کنيد.
    سردار باقري مهندسان و کارگران حاضر در اين پروژه را شبيه رزمنده در سنگر خواند و عنوان کرد: شما از جهت نيت، اخلاص، سخت کوشي و… خود را جداي از رزمندگان در آب ها و مرزها ندانيد و به خدمت خود در تمامي ابعاد با رعايت موازين مربوطه ادامه دهيد.
    به گزارش تسنيم ؛ بنابراين گزارش، پتروپالايشگاه مهر خليج فارس در ۱۳ کيلومتري غرب شهر بندرعباس و در مجاورت با پالايشگاه نفت ستاره خليج فارس در دست ساخت است و به گفته سردار «هوشالسادات» فرمانده قرارگاه سازندگي خاتمالانبياء (ص) سپاه پاسداران بيش از ۴۷ درصد پيشرفت فيزيکي دارد. اين پروژه قادر است تا با تکميل در دو فاز روزانه ۱۳ ميليون ليتر بنزين، سه ميليون ليتر گازوييل، يک ميليون ليتر نفت سفيد و هزار و ۱۸۰ تن گاز مايع توليد کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.