حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ابتکار و خلاقیت دانش آموز هرمزگانی در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»
    ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
    شناسه : 923
    بازدید 12060
    32
    افتخاری دیگر در آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس صورت گرفت دانش آموز خلاق هنرستان سیدمحمودطالقانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه۲بندرعباس موفق شد در سالی که مقام معظم رهبری با نام « تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری کردند با کمترین امکانات کار طراحی و ساخت خودرو انجام دهد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// دانش آموز خلاق هنرستان سیدمحمودطالقانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه۲بندرعباس موفق شد در سالی که مقام معظم رهبری با نام « تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری کردند با کمترین امکانات کار طراحی و ساخت خودرو انجام دهد.
    به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس؛ در سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام « تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»نامگذاری نمودند، محمد امین رستمی هنرجوی پایه یازدهم رشته تعمیر و موتور برق خودرو از هنرستان سیدمحمودطالقانی مدیریت ناحیه۲ بندرعباس موفق شد با ابتکار و خلاقیت خود و حمایت خانواده و کادر اجرایی و آموزشی آموزشگاه با کمترین امکانات کار طراحی و ساخت خودرو را به پایان برساند.
    محمد امین رستمی در رابطه با طراحی ساخت این خودرو، اظهار کرد: بدنه این خودرو به صورت کلی با کارتن و مقوا ضخیم در مدت دو ماه با همکاری هنرآموزان هنرستان ساخته شده است. وی در ادامه افزود: در ساخت این خودرو تلاشم بر این است تمام امکانات و آپشن های به روز دنیا در آن بکار ببرم. این دانش آموز خلاق، خاطرنشان کرد: در این خودرو با استفاده از وسایل و قطعات الکترونیکی مانند موتور برقی ،درب جعبه عقب، کاپوت جلو و آینه دو طرف همراه با چراغ راهنما به صورت برقی و کنترلی، دارای سیستم صوتی و روشنای با استفاده از چراغ های نور بالا، پایین و مه شکن و … بکار رفته است. رستمی جوان پرتلاش و خلاق، یاد آور شد: با حمایت دولت و مسئولین سعی دارم با ایده های نو در ادامه کار خود به پیشرفت ها و ابتکارات روز دنیا برسم.

    گفتنی است، سید هادی حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس طی مراسمی با حضور معاون آموزش متوسطه این مدیریت و مدیر هنرستان سیدمحمودطالقانی ناحیه دو ضمن تبریک این افتخار و آرزوی سلامتی و موفقیت در پیشبرد اهداف پیش رو و تمامی مراحل زندگی با اهدای لوح تقدیر و هدایا از مبتکر خلاق و خوش ذوق این آموزشگاه تقدیر و قدردانی کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.