حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان با خردسال ترین فعال صنعت پرورش میگو در کشور
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۸
    شناسه : 2011
    بازدید 1878
    8
    حمیدرضا نصیری ، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان در جریان بازدید دوره ای و نظارت عالیه بر طرح های آبزی پروری استان هرمزگان با امیر حسین مشایخی دیدار و وی را مورد تشویق و حمایت خود قرار دادند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: حمیدرضا نصیری ، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان در جریان بازدید دوره ای و نظارت عالیه بر طرح های آبزی پروری استان هرمزگان با امیر حسین مشایخی دیدار و وی را مورد تشویق و حمایت خود قرار دادند. به گزارش خبرنگار دریا؛ امیرحسین مشایخی متولد۱۳۸۶/۱۰/۱۱ ساکن بندر کوهستک از توابع شهرستان سیریک
    می باشد . وی از سن سه سالگی به جهت شغل پدر در مرکز تکثیر میگوی هرمز لارو حضور داشته و از اولین کارهایی که وی در این صنعت آموخت می توان به مرحله پکینگ پست لارو (بسته بندی ) اشاره کرد و بعد از آن مراحل کار در برودستاک از جمله (قطع پا چشمی و تولید ناپلی ) را فرا گرفته است .

    و ی در سن هفت سالگی بعد از اتمام ساعات کلاس درس مدرسه، عصرها برای بسته بندی و کار در سالن به کارگاه می رفت و در کنار پدر به کار آموزی مشغول بود.امیرحسین مشایخی کوچکترین فرد شاغل و فعال در تولید لارو میگو گفت : بنده از سال ۱۳۹۸ در بخش تخصصی فایکولاب یا آزمایشگاه مرکز تکثیر ( بخش مهم و حیاتی مرکز تکثیر که غذای زنده مورد نیاز مراحل لاروی میگو را تولید می کند) در سیریک شروع به کارآموزی نموده و هم اکنون خود به تنهایی این آزمایشگاه را اداره و غذای زنده بدون اتکا به کارشناس خارجی و یا کارشناسان با تحصیلات عالیه تولید می نمایم .مشایخی افزود : قصد دارم کار در تمام قسمت های مرکز تکثیر را فرا گرفته و مهارت های لازم را کسب نمایم .وی عنوان کرد : نوجوانان با ورود به این صنعت می توانند آینده شغلی خوبی را برای خود رقم بزنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.