حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3051 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
    شناسه : 3492
    بازدید 1181
    8

    دریانیوز // رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ، در جلسه قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی که در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در محل سالن پیارم مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد عنوان کرد : سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی نقشه برداری اراضی کشاورزی را از تمامی نقاط استان شروع خواهد کرد. […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز // رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ، در جلسه قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی که در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در محل سالن پیارم مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد عنوان کرد : سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی نقشه برداری اراضی کشاورزی را از تمامی نقاط استان شروع خواهد کرد.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ حمیدرضا نصیری افزود : امید است با اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی در راستای طرح سنددار کردن اراضی کشاورزی و حضور نظامند اعضای سازمان موجب ارتقاء سازمان در سطح کشور شویم .

    آزادی ، معاون دادستان استان با بیان اینکه بحث سنددار کردن اراضی کشاورزی اولویت دستگاه قضا هست ، عنوان کرد : دادستان های تمامی شهرستان ها به صورت آماده باش جهت کمک به اجرای طرح سنددار کردن قرار دارند .

    حسینی،مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان نیز ضمن قدردانی از اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی اظهار داشت : ما باید بتوانیم با تعامل بیشتر با روستاییان و همکاری نقشه برداران موجب هم افزایی و افزایش سرعت اجرای این طرح شویم .

    رئیس جامعه مهندسان نقشه بردار استان آمادگی کامل جامعه نقشه برداران را اعلام کرد و به منظور جلوگیری از تغییر کاربری ، مشخص شدن اراضی ملی و مستثنیات را در امر سنددار کردن ضروری دانست و در پایان از همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی تشکر و قدردانی کرد.

    در ادامه جلسه به بررسی و تبادل نظر در خصوص جزئیات طرح سند دار کردن اراضی کشاورزی پرداخته شد و اعضای حاضر در جلسه ، سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این طرح ارائه کردند .

    شایان ذکر است به موجب انعقاد تفاهم نامه چهارجانبه طرح صدور سند تک برگ اراضی کشور فیمابین سازمان امور اراضی کشور ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و اتاق اصناف کشاورزی ، بستر مشارکت مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی ایجاد شده و همچنین اجرای این طرح باعث ایجاد فرصت های شغلی جدید و درآمد زایی، ارتباط مستقیم با بهره برداران و کشاورزان و حضور در عرصه و همکاری بیشتر با ادارات خواهد شد.

    گفتنی است در پایان رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از همکاری تمامی ارگان ها و حاضرین در جلسه تشکر و قدردانی نمود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.