حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3083 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • چند نکته در مورد یخچال های ایسان
    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۴۲
    شناسه : 15501
    بازدید 165
    4
    چند نکته در مورد یخچال های ایسان دیانیوز//امروزه افراد بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که ضمن استفاده از یخچال‌های ساخته شده توسط برندهای مختلف، با مشکلات مختلفی نیز در آنها مواجه می‌شوند که در نتیجه به دنبال راه حلی مناسب برای برطرف کردن آنها می‌افتند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    دیانیوز//امروزه افراد بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که ضمن استفاده از یخچال‌های ساخته شده توسط برندهای مختلف، با مشکلات مختلفی نیز در آنها مواجه می‌شوند که در نتیجه به دنبال راه حلی مناسب برای برطرف کردن آنها می‌افتند.

    درست است که یخچال‌های مختلف، کیفیت‌های متفاوتی با یکدیگر دارند و اختلافات متعددی نسبت به یکدیگر در هر کدام از آنها وجود دارد، اما در نهایت همه آنها به یک منظور طراحی و ساخته می‌شوند. در واقع یخچال‌های برندهای مختلف به منظور نگهداری از مواد غذایی و خوراکی ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل است که نگهداری و تعمیر از آنها بسیار مهم بوده و نقش بسزایی در زندگی روزمره افراد ایفا می‌کند.

    اکنون قصد داریم به بررسی تعمیر یخچال‌ ایسان و سرویس آنها در سراسر تهران و حومه بپردازیم و نکات مهمی را در خصوص نگهداری از این یخچال‌ها نیز برایتان مطرح کنیم.



    یخچال آیسان

    یخچال‌های ساخته شده توسط شرکت آیسان یکی از با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین محصولات داخلی هستند که در بازار لوازم خانگی جایگاه مناسبی را برای خود به دست آورده‌اند. شرکت آیسان با تولید محصولات مناسبی که کیفیت ویژه‌ای نیز دارند، توانسته یکی از مهم‌ترین نیاز عمده مشتریان را برطرف نماید. در واقع امروزه که بازار لوازم خانگی پر از محصولات گران قیمت است، شرکت آیسان توانسته محصولاتی با قیمت مناسب به بازار لوازم خانگی ارائه نماید.

    البته که شرکت‌های دیگری نیز هستند که محصولاتی با قیمت ارزان را به بازار عرضه می‌کنند، اما بسیاری از آنها برای کیفیت محصولات خود هیچ اهمیتی قائل نشده و از این مورده بسیار مهم صرف نظر کرده‌اند. اما با این حال یخچال‌های برند آیسان علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت را نیز در ارجحیت قرار داده و به آن نیز توجه ویژه‌ای نموده‌اند تا بتوانند رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را به خوبی کسب نمایند.

    باید در نظر داشت که برند آیسان نیز همچون سایر برندهای دیگر، درست است که محصولات با کیفیتی تولید نموده، اما همچون سایر برندهای دیگر برای یخچال‌های آیسان نیز گاهی مشکلاتی به وجود می‌آید که نیاز به تعمیر و سرویس دارند.

    به همین منظور قصد داریم در ادامه به برخی از رایج‌ترین و مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است در یخچال‌های آیسان رخ دهند بپردازیم.

    سرویس و تعمیر یخچال آیسان

    همانطور که پیش‌تر گفته شد، یخچال‌های آیسان نیز همچون سایر برندهای دیگر به دلایل متعددی، برخی مواقع خراب شده و از کار می‌افتند. مشابه سایر یخچال‌ها، در چنین مواقعی نیز نیاز به تعمیر و سرویس یخچال ‌های آیسان وجود دارد که در نهایت مشکلات آنها بر طرف شده و بتوانند مجددا به کارکرد اولیه خود باز گردند.

    سرویس و تعمیر یخچال آیسان با توجه به خرابی و ایرادی که برای آن به وجود آمده، می‌تواند متفاوت باشد. در نتیجه تنها با مراجعه به مراکز و تعمیرکارن متخصص می‌توان به راحتی این مشکلات را برطرف نموده و همواره همچون روز اول از این محصولات استفاده نمود.

    اکنون چندین مشکل رایج را در خصوص خرابی یخچال‌های آیسان ارائه خواهیم داد.

    ۱٫ عدم وجود سرمای لازم در یخچال‌های آیسان

    در مواقعی که با باز کردن درب یخچال خود متوجه می‌شوید که دمای محیط داخلی یخچال مناسب نبوده و دمای سرد لازم در آن وجود ندارد، متوجه وجود مشکلی که ناشی از این اختلال عملکرد یخچال است خواهید شد. این مشکل نیز آنچنان اهمیت داردکه نباید به هیچ وجه بررسی آن را پشت گوش بیاندازید. عدم وجود دمای سرد در یخچال علاوه بر اینکه می‌تواند نشان دهنده وجود یک مشکل بسیار جدی باشد، به مرور مواد غذایی موجود در یخچال را نیز خراب و فاسد کرده و در نتیجه دیگر قابلیت استفاده نخواهند داشت.

    به همین منظور است که در صورت مواجه با چنین مشکلی، در قدم ابتدایی سعی کنید مواردی همچون تنظیمات مربوط به دمای یخچال خود را بررسی نمایید. اگر در این خصوص آشنایی کافی ندارید، می‌توانید با استفاده از دفترچه راهنمای یخچال خود و آموزش نحوه تنظیم دمای یخچال، این مورد را بررسی کنید. زیرا که ممکن است به علت به هم ریختن تنظیمات دمای محیط داخلی یخچال، دمای سرد کاهش یافته و دمای یخچال شما مناسب نگهداری از مواد غذایی نباشد.

    در صورتی که بعد از بررسی این مورد همچنان مشکل برطرف نشد و دیگر کاری هم از خود شما ساخته نبود، در این زمان باید حتما از یک تعمیرکار یخچال آیسان کمک بگیرید. کمک گرفتن از یک فرد متخصص به این منظور است که وی ابتدا عامل و منشا اصلی مشکل به وجود آمده را تشخیص دهد.

    در نتیجه هنگامی که عامل اصلی به درستی تشخیص داده شود، به راحتی می‌توان نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمود.

    دلایل مهم و حیاتی که ممکن است در بروز این مشکل نقش داشته باشند، عبارتند از:

    • خرابی موتور یا کمپرسور یخچال

    • نشتی، کمبود و یا مشکلات مربوط به گاز یخچال

    • معیوب بودن فن یخچال یا فریزر

    • معیوب بودن دریچه دمپر هوای یخچال

    • پارگی و پوسیدگی لاستیگ اطراف درب یخچال

    • معیوب بودن لوله کندانسور

    • و …

    هرکدام از این مشکلات به قدری مهم هستند که شما به هیچ وجه نباید خودسرانه اقدام به تعمیر آنها نمایید و حتما لازم است که برای تعمیر اینچنین مواردی به یک نیروی متخصص و ماهر مراجعه نمایید.

    تعمیر یخچال آیسان در زمینه عدم وجود دمای مناسب، از آن جهت دارای اهمیت به‌سزایی است که ممکن است به علت مشکلات فنی و ایرادات اساسی در قطعات به وجود آمده باشد و همین عامل چنان اهمیتی دارد که باید برای تعمیر آن حتما به یک تعمیرکار ماهر مراجعه شود.

    ۲٫ متوقف شدن عملکرد یخچال آیسان

    توقف عملکرد یخچال آیسان یا به نوعی دیگر، خاموش شدن ناگهانی آن به صورتی که دیگر قادر به راه اندازی مجدد نباشد، یکی از عمده مشکلاتی است که نگرانی زیادی را برای کاربران به وجود می‌آورد. به این صورت که حتی برخی مواقع آنها به این فکر می‌افتند که یخچال آنها به کل خراب شده و دیگر قادر نیست که مورد استفاده قرار گیرد. اما چنین احتمالی بسیار پایین بوده و می‌توان به راحتی مشکل به وجود آمده را برطرف نمود.

    در مواقعی که یخچال شما به صورت کاملا ناگهانی از عملکرد خود باز می‌ایستد، در ابتدا لازم است که خودتان یکسری موارد همچون اتصالات پریز برق، خرابی‌ یا پوسیدگی سیم‌های یخچال و … را بررسی نمایید تا مطمعن شوید که مشکل حاصل از این موارد نیست. زیرا در صورتی که عامل از کار افتادن یخچال چنین مسائلی باشد، حتی توسط خود شما نیز به راحتی قابل بر طرف شدن است.

    اگر با وجود بررسی موارد این چنینی هنوز هم مشکل برطرف نشده باشد، نشان دهنده این است که مشکل مربوط به قطعات فنی یخچال است. در اینگونه موارد نیشز شما قادر به تشخیص عیب و برطرف کردن آن نخواهید بود. از چنین مشکلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • خرابی و از کار افتادن ترموستات یخچال

    • خرابی موتور و کمپرسور یخچال

    • معیوب بودن قطعات رله استارت یخچال

    • و …

    همانطور که کاملا مشخص است، در این مورد نیز برای خدمات یخچال ایسان و راه اندازی مجدد آن، لازم است که به یک مرکز تعمیرات یخچال آیسان مراجعه نمایید تا در وحله اول عامل اصلی تشخیص داده شود. هنگامی که منشا و عامل اصلی مشکل به درستی تشخیص داده شود، سپس هر اقدامی که لازم باشد توسط تعمیرکاران انجام خواهد شد. به عنوان مثال اگر مشکل ناشی از خرابی و معیوب بودن موتور یخچال یا هر قطعه دیگری باشد، نسبت به تعمیر آن اقدام می‌نمایند و یا حتی در صورت لزوم قطعه مورد معیوب با یک قطعه سالم و نو تعویض خواهد شد.

    نکته مهمی که در هنگام از کار افتادگی یخچال باید حتما رعایت کنید این است که هیچ اقدام غیر ایمنی و غیر اصولی انجام ندهید. زیرا در صورت عملکرد اشتباه شما ممکن است خسارات غیر قابل جبرانی بر جای بماند.

    ۳٫ یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال

    پیش‌تر یکی از عمده مشکلاتی که برای یخچال‌های آیسان نام برده شد، عدم وجود دمای سرد و یا به نوعی گرم بودن دمای محیط درونی یخچال بود. اما اکنون می‌خواهیم مشکلی را توضیح بدهیم که برخی افراد با آن مواجه شده‌اند. در واقع سردی بیش از حد دمای یخچال نیز یک مشکل برای آن محسوب می‌شود. هنگامی که مواد غذایی داخل یخچال به طور عجیبی یخ‌زده و دمای یخچال نیز به شدت سرد است، مشکلی وجود دارد که باعث برهم خوردگی تعادل دمای یخچال شده است. زیرا همانطور که کمبود دمای سرد در یخچال یک مشکل محسوب می‌شود، سرمای بیش از حد نیز به خودی خود یک مشکل است و باعث یخ‌زدگی مواد غذایی داخل یخچال می‌شود .


    رای رفع این مشکل همچون مورد اول لازم است که ابتدا یک بررسی ساده و کلی انجام دهید تا مطمعن شوید که مشکل ناشی از تنظیمات دمای یخچال نباشد. سپس در صورت رفع نشدن، به تعمیرکار یخچال آیسان مراجعه کرده تا وی ضمن انجام بررسی‌های لازم و تشخیص درست، دمای یخچال را به حالت تعادل باز گردانده و مانع از یخ‌زدگی مواد غذایی داخل یخچال شود.

    ۴٫ مشکل صدا

    مشکل صدا در یخچال‌های آیسان یکی دیگر از مواردی است که بسیاری از مالکان آنها در طول زمان ممکن است با چنین مشکلی مواجه شوند. بروز این مشکل نیز همچون سایر موارد مطرح شده دلایل متعددی دارد.

    البته قبل از آنکه بخواهیم مشکلات ناشی از وجود صداهای غیر معمول در یخچال آیسان را شرح دهیم،در ابتدا لازم است که گوش‌زد نماییم همیشه نیز وجود صدا از یخچال‌ها نشان دهنده وجود خرابی یا معیوب بودن آنها نیست. بلکه گاهی مواقع یکسری صداها نشان دهنده هشدار بوده که از این قبیل صداها میتوان به هشدار باز بودن طولانی مدت درب یخچال اشاره نمود. اما صداهایی مثل صدای موتور یخچال که برخی موارد به گوش می‌رسد نیز نرمال بوده و هیچ دلیلی بر معیوب بودن یخچال ندارد.

    اما در ادامه باید به صداهایی که حاصل از معیوب بودن یخچال هستند پرداخت. گاهی مواقع نیز صداهایی که از یخچالتان به گوش می‍رسد، ناشی از وجود یک ایراد اساسی یا جزئی در یخچال است که نیاز به بررسی و برطرف شدن دارد. در اینگونه مواقع این صداها بیش از حد معمول ادامه می‌یابند و بسیار آزار دهنده‌تر از صداهای معمولی یخچالتان هستند.

    برای اینکه بتوانید منبع اصلی این صداها را نیز به خوبی تشخیص دهید، مانند سایر موارد مطرح شده راه حل شما تنها کمک گرفتن از یک تعمیرکار است. با فرض اینکه صدای غیر معمول می‌تواند ناشی از معیوب بودن یک قطعه باشد، تعمیرکار قطعه را تعمیر و یا تعویض می‌نماید که در نتیجه این صدای عجیب دیگر از یخچالتان به گوشن نخواهد رسید.

    تا کنون یکسری از مشکلات رایج در یخچال‌های آیسان را برای شما شرح دادیم که کاربران زیادی با آنها مواجه شده‌اند.

    نکته مهمی که در این خصوص وجود دارد این است که بروز این مشکلات در یخچال‌های شما دلیل بر این نیست که یخچال‌های برند آیسان از کیفیت پایین و نامرغوبی برخوردار هستند، بلکه برخی موارد جدا از کیفیت باعث بروز مشکل در هر نوع یخچالی خواهند شد. به عنوان مثال موارد زیر شامل این مشکلات هستند.

    عوامل تاثیر گذار در معیوب شدن یخچال‌های آیسان

    ۱٫گذر زمان

    با گذشت زمان هر نوع محصولی به مرور کیفیت اولیه خود را از دست داده و کم کم دچار مشکلات مختلفی می‌شود. یخچال‌های برند آیسان نیز با گذر زمان ممکن است دچار مشکلات متعددی همچون پوسیدگی بدنه، معیوب شدن، فرسودگی و خرابی قطعات و … شوند.

    ۲٫عوامل محیطی

    برخی مواقع نیز عوامل محیطی همچون مناسب نبودن دمای اطراف محیطی که یخچال در آن قرار دارد، رطوبت، تابش مستقیم نور خورشید و … از مواردی هستند که باعث خراب شدن و معیوب شدن یخچال‌های آیسان می‌شوند.

    ۳٫عوامل فیزیکی

    برخی مواقع نیز عوامل فیزیکی همچون برخورد یک جسم خارجی با بدنه یخچال آیسان باعث بروز خرابی و ایرادات اساسی و جزئی در این یخچال‌‌ها خواهد شد.

    برای سرویس یخچال آیسان به کجا مراجعه کنیم؟

    ممکن است در طول مطالعه این مطلب بارها از خود پرسیده باشید که «خب به کجا مراجعه کنم که بتواند مشکل من را به بهترین روش ممکن برطرف کند؟» برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم که مراکز بسیاری وجود دارند که به سرویس یخچال آیسان در سراسر تهران و حومه می‌پردازند. این مراکز با برخورداری از نیروی متخصص و ماهر می‌توانند به ساده و سریع‌ترین روش ممکن یخچال شما را تعمیر کرده و همچون روز اول به شما تحویل دهند.

     

    برچسب ها : نمایندگی یخچال ایسان,تعمیرات یخچال آیسان,سرویس یخچال ایسان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.