حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3085 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • خرید انواع ست مانتو و شلوار اداری از ماهپار؛ از روبیکا تا شهرداری تهران
    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۳۱
    شناسه : 15548
    بازدید 165
    6
    دریانیوز// با انتخاب ماهپار برای خرید ست مانتو شلوار، می‌توانید از خریدی مطمئن و باکیفیت لذت ببرید و در عین حال، استایلی شیک و خاص را برای خود رقم بزنید. علاوه بر موارد ذکر شده، شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ماهپار، از نظرات و تجربیات سایر مشتریان در مورد محصولات و خدمات ما مطلع شوید. ما در ماهپار، همواره در تلاشیم تا با ارائه بهترین‌ها، رضایت شما را جلب کنیم. 
    ارسال توسط :
    پ
    پ

     

    به نقل از تدبیر ۲۴: ماهپار به کیفیت تولیدات پوشاک خود شهرت دارد. روبیکا، یکی از بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای مد و پوشاک، با پیوستن به باشگاه مشتریان ماهپار، به عنوان صنعتی پیشگام در زمینه مد و پوشاک، گامی دیگر در جهت ارتقای برندینگ و پرسونای حرفه‌ای کارکنان خود برداشت. ماهپار با ارائه یونیفرم‌های باکیفیت و شیک، به روبیکا کمک می‌کند تا تصویری حرفه‌ای و قدرتمند از خود به مشتریان و مخاطبانش ارائه دهد. ماهپار با سابقه‌ی درخشان در زمینه ی طراحی و تولید یونیفرم، مزایای رقابتی متعددی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که آن را به انتخاب اول برندهای مشهور تبدیل کرده است.

    فروشگاه اینترنتی پوشاک ماهپار انتخاب اول برندهای مشهور و مدرنمزون اینترنتی ماهپار به عنوان معتبرترین فروشگاه اینترنتی لباس، از سال ۱۳۸۵ با مدیریت جواد سلیمانی و تمرکز بر تولید لباس زنانه آغاز به کار کرد. ما در ماهپار ابتدا فقط در زمینه تولید مانتو فعالیت می‌کردیم، اما با گسترش کسب و کارمان، توانستیم سرمایه‌گذاری بیشتری در تولید سایر محصولات، از جمله مانتو شلوار، داشته باشیم.

    ماهپار با ۱۵ سال سابقه درخشان و مدیریت سعید سلیمانی در حال حاضر در تلاش است تا سیستم پخش آنلاین خود را توسعه دهد. ما در مزون ماهپار با آگاهی از اهمیت لباس فرم در سازمان‌های مختلف، بر آنیم که پوشش کارکنان هر سازمان، نشانه‌ای از اصالت عملکرد آن مجموعه باشد.

    مزون ماهپار در حال حاضر آمادگی همکاری با تمام ادارات و ارگان‌های دولتی را دارد و مفتخریم که با ارائه لباس‌های فرم باکیفیت و شیک، به ارتقای برندینگ و هویت سازمانی شما کمک کنیم.

    مزایای خرید از مزون اینترنتی ماهپاراز انجایی که برندهای بزرگی مثل شاتل، صاایران، درخت دانش، روبیکا، شهرداری تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و… اعضای مهم باشگاه مشتریان ماهپار هستند، در این بخش به برخی از مزایای مهمی خواهیم پرداخت که باعث شده روز‌به‌روز شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌های بزرگی به جمع باشگاه مشتریان مزون ماهپار بپیوندند.

    • ۱۵ سال سابقه و تجربه درخشان
    • مدیریت متخصص و مجرب
    • ارائه لباس‌های باکیفیت و شیک
    • تنوع بالا در محصولات
    • قیمت‌های مناسب
    • امکان خرید آنلاین و آسان
    • ارسال سریع و مطمئن
    • خدمات مشتریان حرفه‌ای

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات، می‌توانید به وب سایت ما وبسایت فروشگاه اینترنتی ماهپار مراجعه کنید.

    روبیکا و مشتریان همیشگی ماهپار: سفری در گذر زمان۱۵ سال تلاش بی‌وقفه برای توسعه و نوآوری یکی از مهمترین اهداف مزون اینترنتی ماهپار محسوب می‌شود.

    در طول ۱۵ سال گذشته، مزون اینترنتی ماهپار با هدایت مدیریت دلسوز خود، همواره در مسیر گسترش و پیشرفت گام برداشته است. دغدغه ی به‌روز بودن و تلاش برای ارتقای سطح خدمات، ماهپار را بر آن داشته تا زیرساخت‌های آنلاین خود را تقویت کند و فروشگاه آنلاین خود را به طور چشمگیری توسعه دهد. امروزه ماهپار علاوه بر انعقاد قرارداد با ادارات و سازمان‌های مختلف، امکان فروش جزئی و تک‌فروشی محصولات خود را به سراسر ایران فراهم کرده است.

    کیفیت و اصالت، سرلوحه ی فعالیت‌های ماهپارماهپار در تمام مراحل تولید، چه زمانی که لباس‌های سازمانی را برای ارتقای برندینگ سازمان‌ها طراحی و تولید می‌کند و چه هنگامی که برای پاسخگویی به سلایق گوناگون، لباس‌های مخصوص را تولید می‌کند، همواره کیفیت و اصالت را سرلوحه ی فعالیت‌های خود قرار می‌دهد.

    اعتماد برندهای مطرح به ماهپاربرندهای متعددی از جمله شاتل، بیمه نوین، زامیاد، درخت دانش و همچنین ارگان‌های دولتی مانند دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری تهران و شهرداری یزد با انتخاب ماهپار برای تامین مانتو و شلوار اداری خود، به ارتقای برند شخصی و ایجاد تصویری حرفه‌ای از مجموعه خود کمک کرده‌اند.

    ماهپار، انتخابی هوشمندانه برای ارتقای برندینگمزون اینترنتی ماهپار با سابقه ی درخشان ۱۵ ساله و تجربه‌ی ارزشمند در زمینه ی طراحی و تولید لباس‌های باکیفیت و شیک، انتخابی هوشمندانه برای برندهای مشهور و سازمان‌هایی است که به دنبال ایجاد برندینگ قوی و پرسونای حرفه‌ای برای کارمندان خود هستند. ویژگی های یک ست اداری مانتو شلوار خوب:

    کیفیت

    پارچه: پارچه ی مانتو و شلوار باید از جنس مرغوب و باکیفیت باشد تا هم ماندگاری بالایی داشته باشد و هم به مرور زمان رنگ و ظاهر خود را از دست ندهد. همچنین جنس پارچه باید با فصل متناسب باشد. برای مثال، در فصل های گرم سال از پارچه های خنک و در فصل های سرد از پارچه های گرم تر استفاده شود.

    دوخت: مانتو و شلوار باید به دقت و ظرافت دوخته شده باشند و هیچ گونه ایراد یا نقصی در دوخت آنها مشاهده نشود.

    طراحی

    • مدل: مدل مانتو و شلوار باید رسمی و در عین حال شیک و امروزی باشد. مدل ها باید به گونه ای باشند که به اندام های مختلف خانم ها بیایند و نواقص اندام را بپوشانند.
    • رنگ: رنگ مانتو و شلوار باید تیره و خنثی باشد، مانند مشکی، سرمه ای، زغالی و یا طوسی. البته در برخی از محیط های کاری استفاده از رنگ های روشن تر نیز مجاز است.
    • طرح: مانتو و شلوار باید ساده و بدون طرح های شلوغ و جیغ باشند.

    راحتی

    • اندازه: مانتو و شلوار باید به درستی تن خور داشته باشند و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشند.
    • جنس: جنس پارچه باید به گونه ای باشد که فرد در آن احساس راحتی کند و بتواند به راحتی در آن حرکت کند.

    قابلیت ست شدن

    مانتو و شلوار باید به گونه ای باشند که به راحتی با انواع شال، روسری، کیف و کفش ست شوند.

    با ماهپار برندتان را درخشان‌تر از قبل کنید

    با انتخاب ماهپار برای خرید ست مانتو شلوار، می‌توانید از خریدی مطمئن و باکیفیت لذت ببرید و در عین حال، استایلی شیک و خاص را برای خود رقم بزنید. علاوه بر موارد ذکر شده، شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ماهپار، از نظرات و تجربیات سایر مشتریان در مورد محصولات و خدمات ما مطلع شوید. ما در ماهپار، همواره در تلاشیم تا با ارائه بهترین‌ها، رضایت شما را جلب کنیم.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.