حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3085 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • توسعه سرانه‌ی فضاهای آموزشی در شهرک پیامبر اعظم (ص)
    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۴۶
    شناسه : 15570
    بازدید 1134
    3
    مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه ناحیه دو بندرعباس مطرح کرد دریانیوز// مراسم بزرگداشت و تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مراسم بزرگداشت و تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

    این مراسم با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان،امیر علی ناصری مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس، حسن خدامی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان، حاتمی مسئول بسیج فرهنگیان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، معلمان نمونه استانی و منطقه ای ناحیه دو بندرعباس و جمعی از فرهنگیان انجام شد.محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در این مراسم با تبریک روز معلم، اظهار کرد: شغل معلمی مسیر انبیا الهی است و این فعالیت مهم بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید است.

    اقدامات در تاریخ آموزش و پرورش هرمزگان به یادگار خواهد ماند

    وی در ادامه افزود: در طی این دوسال همکاران فرهنگی بنده در سراسر هرمزگان اقدامات ارزشمندی انجام دادند که در تاریخ آموزش و پرورش استان به یادگار خواهد ماند.قویدل خاطر نشان کرد: در زمینه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش، شاخص‌های اختصاصی، توسعه فضاهای پرورشی، اردوگاه ها، توسعه دالقرآن ها، حوزه نماز دانش‌آموزی از جمله برگزاری جشن تکلیف هفت هزار نفری در بندرعباس در سال تحصیلی جاری موفق شدیم عناوین اول را در کشور کسب کنیم و همه‌ی این افتخارات ناشی از تلاش‌های خالصانه معلمان دلسوز و پرتلاش است که این استان را به یک جایگاه ارزنده‌ رسانده‌اند.

    مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اينکه امسال در زمینه افزایش سهمیه جذب و استخدام یک اتفاق بی نظیری در استان افتاد، ابراز داشت: تا شهریور ماه سه هزار نفر جذب جدید را خواهیم داشت که در تاریخ آموزش و پرورش یک عدد بی سابقه‌ای است و بخش زیادی از این سهمیه ها برای ناحیه دو بندرعباس خواهد بود.قویدل در زمینه توسعه فضاهای آموزشی در شهرک پیامبر اعظم (ص)، عنوان کرد: متأسفانه این شهرک یکی از نقاطی است که کمترین سرانه آموزشی (کم تر از دو متر) را دارد و در این مدت اقدامات خوبی برای بهبود این وضعیت هم صورت گرفته است.

    وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و بنگاه‌های اقتصادی باعث شده دربندرعباس ۱۳ مدرسه و در خود شهرک پیامبر اعظم(ص) هفت فضای آموزشی ۱۲ کلاسه در طی این دوسال یا به پایان رسیده یا در حال اجرا است و بخشی از پروژه‌های که در سال‌های گذشته نیمه تمام بوده در حال تامین و تزریق منابع از محل های مختلف هستیم که امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات درخشان تری باشیم.این مقام مسئول در پایان بیان کرد: امسال در زمینه توانمند سازی نیروی انسانی برنامه‌های ویژه‌ای را پیش بینی کرده ایم تا شاهد رشد و اعتلای کیفی در حوزه مدارس ناحیه دو و سراسر استان باشیم.

    معلمان سربازان خط مقدم مبارزه با بی‌سوادی

    مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس نیز در این مراسم با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: معلمان سربازان خط مقدم مبارزه با بی‌سوادی در جامعه هستند و شغل معلمی بسیار ارزشمند و مهم است.وی در ادامه با بیان اینکه کار آموزش و پرورش انسان سازی است، افزود: تنها تفاوتی که این مجموعه با دیگر دستگاه‌ها دارد در همین است؛ زیرا دستگاه‌ها از نیروی انسانی استفاده می‌کنند ولی مجموعه آموزش و پرورش نیروی انسانی را تربیت می‌کند.

    امیر علی ناصری با قدردانی از حمایت‌های استاندار هرمزگان در بحث کمک به آموزش و پرورش استان، خاطر نشان کرد: واقعا مهندس دوستی در تمام جلسات مدافع حقوق این دستگاه بوده و با تمام توان برای بهبود هرچه بیشتر آموزش و پرورش در تمام عرصه‌ها در حال تلاش است.مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس احداث چندین چمن مصنوعی از شهرک پیامبر اعظم (ص) گرفته تا دیگر مدارس ، ساخت سالن‌های ورزشی مختلف ( طوری جانمایی شده‌اند که حداقل سه مدرسه بتوانند از این سالن ها استفاده کنند)، احداث هنرستان‌های جوار صنعت بخشی از کارهای بوده در در طی این دوسال در این ناحیه انجام گرفته است.

    وی با بیان اینکه با حمایت‌های استاندار هرمزگان و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش این استان توانسته در موضوع احداث هنرستان‌های جوار صنعت مقام اول را در کشور کسب کند، بیان کرد: هنرستان‌های فولاد، بنادر، آتش نشانی و نیروی دریایی ارتش از جمله هنرستان‌های جوار صنعت این ناحیه هستند که در حال فعالیت می‌باشند.

    از کسب شش رتبه زیر ۱۰۰ در کنکور تا رشد ۴۸ درصدی قبولی دانش آموزان ناحیه دو بندرعباس

    ناصری، کسب شش رتبه زیر ۱۰۰ در کنکور، رشد ۴۸ درصدی قبولی پزشکی دانش آموزان نسبت به سال قبل اقدامات آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس با تلاش معلمان دلسوز در بحث کیفیت بخشی برشمرد. مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس، عنوان کرد: از گروه‌های جهادی خیرین علمی ( ۴۰ نفر از همکاران) و سرگروه های آموزشی قدردانی می کنم؛زیرا با وجود همه‌ی کمبودهایی که داشتیم این عزیزان به صورت گمنام در موضوع توانمند سازی و آموزش دانش آموزان درروزهای تعطیل پای کار بودند. گفتنی است: در پایان این مراسم از معلمان نمونه استانی، منطقه‌ای و خانواده شهدای آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس تجلیل شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.