حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • لزوم عزم نمایندگان  برای رفع محرومیت‌های هرمزگان
    ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
    شناسه : 13968
    بازدید 1123
    4
    دریانیوز// با شمارش آرا در حوزه های انتخابیه مرکز، شرق و غرب استان، نمایندگان مجلس مشخص شدند و از هم‌اکنون این نمایندگان بایستی با اتحاد و همبستگی برای تحقق وعده‌های‌شان به مردم و پیگیری ها جهت رفع مشکلات هرمزگان محروم مانده برنامه ریزی و تلاش نموده تا مردم از انتخاب شان پشیمان نشوند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// با شمارش آرا در حوزه های انتخابیه مرکز، شرق و غرب استان، نمایندگان مجلس مشخص شدند و از هم‌اکنون این نمایندگان بایستی با اتحاد و همبستگی برای تحقق وعده‌های‌شان به مردم و پیگیری ها جهت رفع مشکلات هرمزگان محروم مانده برنامه ریزی و تلاش نموده تا مردم از انتخاب شان پشیمان نشوند.

    یکی از دلایلی که برخی از واجدان شرایط رای دادن برای عدم مشارکت شان در انتخابات عنوان می کردند، این بود که بیشر نمایندگان پس از اخذ رأی از مردم، موکلان شان را فراموش می کنند و ارتباط‌شان را با مردم قطع کرده و بدنبال رفع مشکلات مردم نیستند و به همین دلیل هم استانی که قطب تجارت و اقتصاد کشور است، به قطب فقر، فلاکت و محرومیت و بیکاری کشور نیز تبدیل شده است و ضرورت دارد نمایندگان مجلس دوازدهم، رویه شان را تغییر داده و پیگیر خواسته های مردم باشند. نمایندگان بایستی ارتباط شان را با مردم افزایش دهند و در دسترس باشند و به حوزه های انتخابیه خود رفت و آمد داشته و تلاش کنند قول ها و وعده هایی را که به مردم داده‌اند، محقق کنند .

    از طرفی دیگر با توجه به وجود صنایع و بنگاه های اقتصادی بزرگ و کوچک در استان، نمایندگان بایستی از هم اکنون برنامه‌ریزی نمایند تا پرونده های مالیاتی صنایعی که به استان برگردانده نشده اند، برگشت داده شوند و مالیات و عوارض تمام بنگاه های اقتصادی در استان پرداخت و عوارض آلایندگی صنایع آلاینده نیز در هرمزگان پرداخت شود واز طرفی دیگر تمام صنایع و بنگاه های اقتصادی در حوزه مسئولیت های اجتماعی مشارکت گسترده داشته باشند تا فقر و محرومیت در حوزه های مختلف در هرمزگان از بین برود.

    اگر تمام فعالان اقتصادی در استان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در حوزه های عمرانی، جاده‌سازی، ورزش، بهداشت و درمان، آموزشی و مدرسه سازی و تجهیز مدارس، مسکن محرومان، احداث اماکن فرهنگی و… مشارکت کنند، بطور حتم میزان محرومیت‌ها کاهش یافته و رضایت مردم نیز افزایش می یابد.

    همچنین این نمایندگان برای رفع بیکاری در استان بایستی تلاش کنند تا تمام بنگاه‌های اقتصادی اولویت جذب نیرو را برای بومیان قرار دهند که احمد مرادی نماینده مجلس از سال‌های گذشته این پیگیری را داشته و استخدام های اخیر با همین روند بوده است و بایستی پیگیری ها ادامه داشته باشند تا تمام استخدام‌ها با اولویت بومیان باشد و از طرفی دیگر برای آموزش و تربیت نیرو در مدارس و دانشگاه‌ها جهت ورود به صنایع، بهداشت و درمان و… بایستی برنامه‌ریزی و اقدام شده تا از میزان مشاغل کاذب کاسته شود.

    ۱۵هزار واحد مسکن ملی در شمال اتوبان شهیدرجایی بندرعباس نیز هنوز ساخته نشده اند و ضرورت دارد نمایندگان پیگیری داشته باشند تا این املاک زودتر ساخته و به متقاضیان تحویل شوند. مردم انتظار دارند نمایندگان منتخب مردم، بیش از گذشته به امورات استان و مردم اهتمام داشته باشند تا مشکلات هرمزگانی‌ها وهرمزگان‌نشینان برطرف شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.