حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • لزوم افزایش نظارت بر باشگاه ها
    ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
    شناسه : 14281
    بازدید 1143
    2
    دریانیوز// برخی از باشگاه های ورزشی در بعضی از رشته ها و در زمان آموزش ، آهنگ های غربی پخش می کنند که گاهی سروصدای آن تا بیرون از باشگاه و تا چندین متر آن‌طرف تر هم می رسد ، که ضرورت دارد این‌باشگاه ها مورد بازدید و تذکر دستگاه های نظارتی و متولیان‌ مربوطه قرار گرفته و درصورت تکرار تخلف ، با آنها برخوردهای قانونی صورت گیرد.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// برخی از باشگاه های ورزشی در بعضی از رشته ها و در زمان آموزش ، آهنگ های غربی پخش می کنند که گاهی سروصدای آن تا بیرون از باشگاه و تا چندین متر آن‌طرف تر هم می رسد ، که ضرورت دارد این‌باشگاه ها مورد بازدید و تذکر دستگاه های نظارتی و متولیان‌ مربوطه قرار گرفته و درصورت تکرار تخلف ، با آنها برخوردهای قانونی صورت گیرد.

    برخی از این باشگاه ها که سانس هایی برای آقایان و سانس هایی هم برای خانم ها فعالیت دارند و چنین آهنگ هایی که گاهی برخی مبتذل بنظر می رسد و صدای‌شان آنقدر بلند است که حتی باعث آزار واذیت همسایگان باشگاه ها می شود ، بایستی مورد نظارت و بازرسی قرار گیرند. آیا این آهنگ ها و با این صدای بسیار بلند روی ورزشکاران اثرات منفی ندارد؟ آیا ضرورت دارد چنین آهنگ هایی در زمان ورزش پخش شود و نوع آهنگ های پخش شده در این‌باشگاه ها را کدام دستگاه ها تایید کرده اند؟

    آیا واقعا این شیوه ورزش کردن وآموزش ورزش صحیح است؟ آیا به بهانه ورزش کردن بایستی باعث آزار واذیت دیگران و ساکنان اطراف باشگاه ها شد ؟ آیا دستگاه های متولي اطلاع دارند واقعا در چنین باشگاه هایی چه می گذرد و واقعا ورزش می شود یا… ؟ آیا دستگاه های متولي به این باشگاه ها مجوز داده اند که آهنگ های غربی و …را با صداهای بلند و گوشخراش پخش کنند ؟ هر چند مدت از چنین باشگاه هایی بازدید ونظارت می شود ؟ با متخلفان چه برخوردهایی شده است ؟ چقدر در این حوزه اطلاع رسانی شده است ؟

    برخی از این باشگاه ها عنوان فرهنگی و ورزشی دارند. آیا با این شیوه آموزش ، فرهنگ سازی هم می شود؟ چه چیزی در این باشگاه ها فرهنگ سازی می شود؟ این آهنگ ها برای ورزش در باشگاه ها پخش می شود یا رقص و پایکوبی؟ در این حوزه نیاز است که دادستان های محترم وارد گود نظارتی شده و دستور دهند تا از این اماکن بازدیدهای مستمر شود و نظارت های لازم صورت گیرد و بر نوع آهنگ هایی که پخش می شوند و میزان صدای شان و نوع آموزش هایی که با عناوین ورزشی انجام می شود ، نظارت شود.

    نباید به بهانه ورزش ،از همسایگان سلب آسایش و آرامش شود و از طرفی دیگر هر آهنگی هم نباید در باشگاه ها پخش شود و بر نوع ورزش هایی که آموزش داده می شود ،هم بایستی نظارت شود. در ماه مبارک رمضان هم بایستی نظارت ها تشدید شود و اجازه پخش هر نوع آهنگی و با هر کیفیت و صدایی در باشگاه ها داده نشود و حرمت این ماه پربرکت هم حفظ شود. انتظار می رود میزان نظارت ها در این حوزه افزایش یابد و آموزش های ورزشی و ورزش کردن ها زیرذره بین قرار گیرد تا به بهانه ورزش ، بجای فرهنگ سازی ، فرهنگ سوزی نشود.

    با توجه به اینکه در این حوزه بنظر می رود دستگاه های متولي نظارت های کافی بر باشگاه ها را ندارند، به همین دلیل هم انتظار می رود دستگاهی نظارتی و قضایی در این بخش مداخله کنند تا با افزایش نظارت ها، این وضعیت سروسامان یابد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.