حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • شهید مدافع  حرمی که در روز انتخابات آسمانی شد
    ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
    شناسه : 14013
    بازدید 1142
    6
    دریانیوز// روز یازدهم اسفند که مردم ایران و هرمزگان در حال رفتن به شعب اخذ رأی برای مشارکت در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بودند، خبر شهادت « رضا زارعی » سومین شهید مدافع حرم از هرمزگان در سوریه منتشر و اولین موضوعی که به ذهنمان رسید این‌بود که این شهادت در چنین روزی حکمتی دارد .
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// روز یازدهم اسفند که مردم ایران و هرمزگان در حال رفتن به شعب اخذ رأی برای مشارکت در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بودند، خبر شهادت « رضا زارعی » سومین شهید مدافع حرم از هرمزگان در سوریه منتشر و اولین موضوعی که به ذهنمان رسید این‌بود که این شهادت در چنین روزی حکمتی دارد و یکی از حکمت هایش این است که باری دیگر به خود بیاییم و بدانیم امنیت کشورمان را مدیون کسانی هستیم که مخلصانه برای دفاع از این کشور که شهید سلیمانی فرمودند حرم است ، در مناطق دیگر هم حضور دارند و حتی جان شان را برای امنیت مان می دهند تا ما در آرامش و آسایش باشیم و بایستی رهرو آرمان های این شهدای امنیت آفرین باشیم و در صحنه هاي مختلف از جمله انتخابات حضور باشکوه تری داشته باشیم.

    متاسفانه برخی ها تحت تاثیر رسانه های بیگانه که دشمنی شان با ملت ایران و نظام اسلامی مان برهیچکس پوشیده نیست ،قرار گرفته و در انتخابات شرکت نکردند. آنها در واقع با عدم حضورشان در رای گیری، به دشمنان انقلاب و ایران اسلامی رای دادند و رای شان به خواسته شهدای عزیزمان نبود. شهیدانی مانند رضا زارعی اگر نبودند ، بطور حتم داعش و… تا داخل خاک پاک میهن مان آمده بودند و مانند کشورهای همسایه ،امنیت مان را ربوده بودند و حال می بینیم که برخی ها متوجه این موضوع نیستند و حتی حاضر نیستند با شرکت در انتخابات برای سرنوشت خودشان و کشورشان و تشکیل مجلس مقتدر و قوی برای ساختن ایرانی قوی سهیم شوند.

    ای کاش این افراد بیشتر می اندیشیدند و در مسیری قرار نمی گرفتند که برخلاف مسیر شهدا و رهبری و مصلحت کشور و نظام است. نکته دیگر اینکه مسئولان کشور و نمایندگانی هم که به مجلس دوازدهم راه یافتند بایستی بیش از پیش به آرمان های شهدا پایبند باشند وبرای خدمت بیشتر به مردم و کشور همت کنند.

    نمایندگان بایستی مصوباتی داشته باشد که حاصلش عمران و آبادانی کشور و رفع مشکلات فعلی کشور باشد. نباید بگونه ای عمل کنند که باعث نارضایتی مردم شوند و بایستی تمام قدم ها و قلم هایشان در مسیر رضایت شهدا باشد. این شهیدان با نثار جان شان به همگان یادآوری می کنند که بدانیم این کشور با نثار خون ده‌ها هزار شهید سربلند ایستاده و بایستی حافظ آرمان های شهدا باشیم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.