حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3048 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • راه اندازی انجمن حمل ونقل و لجستیک هرمزگان
    ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۵
    شناسه : 11301
    بازدید 1253
    9
    با همت اتاق بازرگانی استان صورت گرفت دریانیوز// انجمن حمل ونقل و لجستیک هرمزگان با همت اتاق بازرگانی استان راه اندازی شد. در مراسمی با حضور احمد مرادی و محمد آشوری نمایندگان مردم استان در مجلس، محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان، مهران نجاتی رئیس انجمن حمل ونقل و لجستیک هرمزگان وجمعی از فعالان اقتصادی انجمن حمل ونقل و لجستیک هرمزگان فعالیتش را بصورت رسمی آغاز نمود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// انجمن حمل ونقل و لجستیک هرمزگان با همت اتاق بازرگانی استان راه اندازی شد. در مراسمی با حضور احمد مرادی و محمد آشوری نمایندگان مردم استان در مجلس، محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان، مهران نجاتی رئیس انجمن حمل ونقل و لجستیک هرمزگان وجمعی از فعالان اقتصادی انجمن حمل ونقل و لجستیک هرمزگان فعالیتش را بصورت رسمی آغاز نمود. احمد مرادی نماینده مردم استان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت:امروز شاهد افتتاح دفتر انجمن حمل ونقل و لجستیک استان هرمزگان در مجموعه اتاق بازرگانی استان بودیم که انصافا جا دارد از جناب آقای صفا به عنوان رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان و نگاه بلندی که در بخش های مختلف و انجمن های مختلف برای فعالیت بیشتر در جهت توسعه کار و موضوع اقتصادی و رونقی که بایستی در اقتصاد داشته باشد، تشکر کنم.

    مرادی افزود : استان هرمزگان اهمیتش دو چندان است واینکه ما به نوعی پایتخت حمل ونقل کشور هستیم و راه اندازی وفعالیت این انجمن که کاری بجا و جدیدی است در سطح کشور که بر اساس فعالیت این انجمن، ما بتوانیم ارتباطات مان را با دنیا بیشتر کنیم و هم اینکه ظرفیت حمل ونقل در حوزه ترانزیت کالا را در استان هرمزگان داریم که هم استان ها را به هم وصل کنیم وهم اینکه کشورمان را به کشورهای دیگر وصل کنیم واز این ظرفیت بی‌نظیر و خدادادی بتوانیم بیشترین استفاده را ببریم.وی گفت: امروز اگر نگران اشتغال هستیم و بدنبال این هستیم که بتوانیم در کنار اشتغال، اقتصاد پایداری را هم داشته باشیم، حتما باید به این موضوع توجه کنیم. نماينده مردم استان در مجلس گفت: ظرفیت استان هرمزگان از حیث هوایی، دریایی، زمینی وریلی واقعا در سطح کشور بی نظیر است ودنیا این ظرفیت را بهتر از ما شناسایی کرده است.

    وی خاطرنشان کرد : آن میزانی که دنیا به ظرفیت استان هرمزگان واقف است، متاسفانه در درون خودمان این اطلاعات لازم را کسب نکردیم وبه همین دلیل دنبالش نبودیم. وی افزود : مهران نجاتی و محمدرضا صفا این نگاه را داشتند ودر این دوره از فعالیت اتاق بازرگانی استان توانستند این کار را انجام دهند و پایه واساس کار را و شاکله کار را در استان انجام دهند که هم تبریک به مردم استان عرض می کنیم و هم فعالان اقتصادی و هم مجموعه اتاق بازرگانی که در راس آن آقای صفا هستند.وی تاکید کرد:امیدواریم ما مجمع نمایندگان استان هرمزگان نیز بتوانیم در کنار این ظرفیت باشیم و گام هایی بلندتری را برداریم.محمدرضاصفا رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان نیز گفت: این انجمن با همت آقای مهندس نجاتی و همکاران شان در رده خدماتی حمل ونقل استان کلید خورد.صفا افزود: اتاق بازرگانی استان نیز مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان برای رهن دفتر انجمن وخرید تجهیزات به انجمن کمک کرد که امیدواریم در فعالیت شان موفق باشند.

    مهران نجاتی رئیس انجمن حمل ونقل و لجستیک هرمزگان نیز گفت: ایده تشکیل انجمن از طرف اتاق بازرگانی بوده و در سال جاری هم پروانه تاسیس وفعالیتش را از اتاق ایران گرفتیم. نجاتی افزود : این انجمن در واقع یک انجمن فراگیر حمل ونقل است و تنها استانی هستیم که این انجمن را دارد ومی طلبید که انجمنی تخصصی فراگیر را در ذیل اتاق بازرگانی داشته باشیم.وی اظهارداشت : این انجمن نوپا فعلا ۳۰ عضو دارد که پیش بینی می شود به ۳۰۰عضو برسد. نجاتی تاکید کرد: در واقع زمانی که فعالان حوزه حمل و نقل مشکلاتی را با دستگاه های اجرایی و نظارتی و حاکمیتی داشته باشند، چون طبق قانون بهبود فضای کسب وکار، اتاق بازرگانی تعریف شده و جایگاه قانونی دارد وما نیز ذیل اتاق بازرگانی هستیم، می توانیم از درگاه اتاق بازرگانی استفاده نموده و مسائل و مشکلات فعالین اقتصادی در حوزه حمل ونقل را می توانیم پیگیری ، حل و برطرف نماییم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.