حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3051 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دوهزار متقاضی مسکن ملی در قشم وکیش چشم انتظار واگذاری زمین
    ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۰۷
    شناسه : 11281
    بازدید 1441
    9
    مناطق آزاد اقدام کنند دریانیوز// معاون مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان گفت : چهارهزار نفر متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در مناطق آزاد قشم و کیش ثبت نام کرده اند که دو هزار نفر بعد از پالایش، تایید شده اند و منتظر واگذاری زمین جهت اجرای این طرح هستند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// معاون مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان گفت : چهارهزار نفر متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در مناطق آزاد قشم و کیش ثبت نام کرده اند که دو هزار نفر بعد از پالایش، تایید شده اند و منتظر واگذاری زمین جهت اجرای این طرح هستند.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ سعید حاجبی افزود: این متقاضیان از دو سال قبل وبا آغاز ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در کشور ثبت نام کرده اند و همچنان اراضی مورد نیاز جهت اجرای این طرح توسط مناطق آزاد قشم وکیش واگذار نشده است تا بتوانیم برای متقاضیان مسکن بسازیم که از این دو منطقه آزاد انتظار داریم سریعتر زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن متقاضیان که بومی این مناطق هستند، واگذار نمایند تا آنها نیز در این طرح دولت سیزدهم خانه دار شوند.

    حاجبی خاطرنشان کرد : دوسال از ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن در مناطق آزاد قشم و کیش می گذرد که اگر زمین واگذار شده بود، تاکنون واحدهای مسکونی متقاضیان واجدشرایط ساخته شده بود.وی گفت: در کل استان هرمزگان ۱۵۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که پالایش متقاضیان بندرعباس نیز در مراحل نهایی است.معاون مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان تصریح کرد: با درخواست فرمانداران، ثبت نام از متقاضیان جدید در طرح نهضت ملی مسکن نیز در مناطق مختلف استان انجام می شود. وی از آغاز ساخت وساز ۱۵هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس در هفته های آتی خبر داد وقیمت ساخت هرمترمربع مسکن در این طرح را هفت میلیون و ۸۰۰هزار تومان اعلام کرد وافزود: در صورت کاهش قیمت فولاد و سیمان، بطور حتم قیمت ساخت مسکن در این طرح ملی نیز کاهش خواهد یافت.

    معاون مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان گفت: به ازای هر واحد نیز ۵۵۰میلیون تومان تسهیلات بانکی تعلق می گیرد. به گفته حاجبی از زمان آغاز طرح نهضت ملی مسکن در استان، شاهد کاهش بیش از ده درصدی قیمت مسکن در هرمزگان هستیم که این روند نزولی قیمت مسکن ادامه دارد و با واگذاری واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان به مرور از ماه آینده، بطور حتم کاهش قیمت مسکن در استان شتاب می گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.