حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3052 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • خیابان ها و کوچه های وحشت در بندرعباس
    ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۲۰
    شناسه : 15144
    بازدید 187
    1
    دریانیوز// برخی از کوچه ها وخیابان های بندرعباس را بدلیل تاریکی مطلق در شب ها می توان به عنوان کوچه ها و خیابان های وحشت نامگذاری کرد و گویا مسئولان هیچگاه از این خیابان ها و کوچه ها عبور نکرده اند وشرایط را ندیده اند ویا اینکه این وضعیت برایشان مهم نیست.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// برخی از کوچه ها وخیابان های بندرعباس را بدلیل تاریکی مطلق در شب ها می توان به عنوان کوچه ها و خیابان های وحشت نامگذاری کرد و گویا مسئولان هیچگاه از این خیابان ها و کوچه ها عبور نکرده اند وشرایط را ندیده اند ویا اینکه این وضعیت برایشان مهم نیست.

    خیابانی که بر تابلویش کوچه دلاوران حک‌شده که از بلوار ناصر به سمت تعمیرگاه نمایندگی ایران خودرو و آموزشگاه رانندگی بهار متصل می شود و بسیاری از آموزش های رانندگی هم در این خیابان انجام می شود، اما شب ها در تاریکی مطلق قرار دارد و حتی یک لامپ روشن نیست و شاخ و برگ درختان اصلا برای عابران و رانندگان مشخص نیست و ممکن است هر حادثه ای رخ دهد . خیابان آموزگار در کوی نیایش بندرعباس هم چنین شرایطی دارد و اگر از سرازیری خطرناک خاکی ضلع شمالی وارد این خیابان شوید، مشاهده می کنید که تا انتهای خیابان تاریک است.

    البته چنین وضعیتی در برخی کوچه ها و خیابان های قطب اقتصاد ایران را کم وبیش می توان دید. بسیاری از کوچه های محلات بندرعباس در تاریکی بسر می برند.
    این تاریکی باعث افزایش ناامنی منجر به تصادفات، سرقت ها ، زورگیری ها و نارضایتی شهروندان می شود و ضرورت دارد نسبت به رفع تاریکی ها اقدام شود تا منجربه کاهش جرایم و پرونده های قضایی و… شود.

    انتظار می رود متولیان مربوطه نیز از این معابر بازدید داشته باشند و واقعیت ها را ببینند وبرای رفع مشکلات این حوزه اقدام نمایند. برخی دوربرگردان های تازه تاسیس سطح شهر مانند دوربرگردان واقع شده در اتوبان شهیدرجایی روبروی کوی گلستان و‌شمال محله چاهستانی ها که سال گذشته نیز یادداشتی در این زمینه منتشر کردیم، همچنان در تاریکی است و چندصدمتری که دوربرگردان احداث شده است، فاقدتیربرق و روشنایی است . آیا کارشناسی در این‌بخش ها نیست که این وضعیت را اصلاح کند یا این‌تاریکی ها استاندارد است و نیازی به روشنایی نیست؟ چرا جان و ایمنی و امنیت مردم برای برخی مسئولان اهمیتی ندارد؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.