حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3048 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آزمون استخدامی بانک تجارت در هرمزگان برگزار شد
    ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
    شناسه : 11688
    بازدید 1292
    3
    هم‌زمان با سراسر کشور دریانیوز// هم‌زمان با سراسر کشور آزمون استخدامی بانک تجارت در استان هرمزگان برگزار شد. مدیر شعب بانک تجارت استان هرمزگان در این زمینه گفت: با توجه به اینکه بانک تجارت تلاش دارد خدمات مناسبی به مردم ارائه نماید، جذب نیروی جدید را در دستور کار خود قرار داده‌است.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// هم‌زمان با سراسر کشور آزمون استخدامی بانک تجارت در استان هرمزگان برگزار شد. مدیر شعب بانک تجارت استان هرمزگان در این زمینه گفت: با توجه به اینکه بانک تجارت تلاش دارد خدمات مناسبی به مردم ارائه نماید، جذب نیروی جدید را در دستور کار خود قرار داده‌است.
    محمد کمال‌پور افزود: با توجه به قدمت این بانک، برخی از نیروهای بانک در سراسر کشور بازنشسته شده و از این بانک خارج می‌شوند به همین دلیل نیاز است افراد جدیدی جایگزین آنها شوند. کمال‌پور بیان کرد: این استخدام‌های جدید در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه و مردم می‌باشد.وی اظهارداشت: این آزمون با همکاری سازمان سنجش برگزار شد و افراد قبول شده، پس از مصاحبه‌های تخصصی جذب بانک خواهد شد. کمال‌پور درباره رشته‌هایی که مجاز به شرکت در این آزمون بودند عنوان کرد: این آزمون برای افراد دارای مدرک کارشناسی به بالا در رشته‌های بانکداری، مدیریت، حسابداری، آمار، حقوق، مهندسی کامپیوتر، زبان انگلیسی، ریاضی و … بوده‌است.

    وی به شهرهایی که این افراد در استان جذب خواهند شد اشاره و خاطرنشان کرد: افرادی که در استان هرمزگان جذب خواهند شد در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان، کیش و شهر رویدر به کارگیری خواهند شد.کمال‌پور در خصوص تعداد نیرویی که جذب خواهد شد گفت: بسته به تعداد قبولی، از مرکز تعداد نیرویی که به استان اختصاص خواهد یافت مشخص می‌شود. قابل‌ذکراست؛ مدیریت شعب بانک تجارت استان هرمزگان با دارا بودن ۴۲۱ نیروی رسمی و قراردادی در ۳۴ شعبه در سراسر استان در حال ارائه خدمات مختلف بانکی به مردم استان می‌باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.