حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • ۱۶ هزار و ۴۱۷ نفر توانخواه می‌توانند از خدمات توانبخشی استفاده کنند
    ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۵:۴۴
    شناسه : 11217
    بازدید 1118
    6
    مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان: دریانیوز// مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان، گفت: تاکنون ۱۶ هزار ۴۱۷ نفر جهت بهره مندی از خدمات توانبخشی در سامانه بیمه سلامت نشان دار شده اند که می‌توانند از ۵۹ خدمت در این بخش استفاده کنند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان، گفت: تاکنون ۱۶ هزار ۴۱۷ نفر جهت بهره مندی از خدمات توانبخشی در سامانه بیمه سلامت نشان دار شده اند که می‌توانند از ۵۹ خدمت در این بخش استفاده کنند. به گزارش خبرنگار دریا، دکتر علی علیزاده در این رابطه، اظهار کرد: افراد تحت پوشش بهزیستی که دارای معلولیت هستند یکی از جامعه‌ هدف خدمات گیرنده ما هستند.وی در ادامه افزود: برای کمک و کاهش هزینه کرد از جیب افراد دارای معلولیت در حوزه توانبخشی، بیمه سلامت و بهزیستی تفاهم نامه ای همکاری را مهرماه سال گذشته برای ارائه ۵۹ خدمت توانبخشی منعقد کردند.

    مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان خاطر نشان کرد: براساس این تفاهم نامه برای بهره مندی افراد دارای معلولیت (توانخواه) ، ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حوزه های کاردرمانی ،گفتاردرمانی ، بینایی سنجی، شنوایی شناسی ، فیزیوتراپی و ارتوپدی فنی ارائه می‌شود. دکتر علیزاده به نحوه استفاده افراد دارای معلولیت از این خدمات پرداخت و عنوان کرد:این افراد توسط اداره بهزیستی به بیمه سلامت معرفی می‌شوند و این اداره کل در اسرع وقت نسبت به فرایند نشاندار شدن افراد به عنوان توانخواه بهزیستی در سامانه اقدام می‌کند.
    وی، گفت: پوشش تعرفه خدمات توانبخشی توسط سازمان بیمه سلامت ۷۰ درصد تعرفه مصوب بخش ارائه دهنده خدمات مذکور طبق تفاهم نامه صورت گرفته (اعم از دولتی، عمومی، خیریه و خصوصی) را شامل پرداخت می‌شود و ۳۰ درصد این تعرفه ها برعهده خود افراد می‌باشد. مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان، تصریح کرد: متأسفانه این گونه خدمات در گذشته با تعرفه آزاد محاسبه می‌شد و فشار زیادی بر خانواده‌ آن ها وارد می‌کرد.
    دکتر علیزاده به تعداد مراکز ارائه دهنده ۵۹ خدمت توانبخشی تا مهرماه سالجاری اشاره کرد و گفت: این مراکز به ۲۱ مرکز افزایش یافته که شامل هفت مرکز کاردرمانی، ۱۰ مرکز گفتاردرمانی ، یک مرکز بینایی‌سنجی، دو مرکز ارتوپد فنی و یک مرکز شنوایی‌شناسی می باشد. وی افزود: از زمان شروع تفاهمنامه تا کنون هزار و ۲۵۴ توانخواه از این سازمان خدمت دریافت کرده اند که برای آن ها ۷۰۷۲ مورد نسخه پیچی انجام شده است که سهم پرداختی بیمه سلامت ۲۷ میلیارد و ۲۵۴ میلون تومان بوده است.
    مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان به تعداد افراد دارای معلولیت که در سامانه این اداره کل نشان دار شدند پرداخت و ابراز داشت: تاکنون ۱۶ هزار ۴۱۷ نفر جهت بهره مندی از خدمات توانبخشی در سامانه بیمه سلامت نشان دار شده اند و می‌توانند از ۵۹ خدمت استفاده کنند. در پایان دکتر علیزاده بیان کرد: این اداره کل همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد تا خدمات مطلوب را به جامعه هدف خود ارائه دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.