حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • کسب رکورد در شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء
    ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۰۴
    شناسه : 12019
    بازدید 1304
    11
    گروه خبر // عملیات تعویض انرژی چین(Energy Chain) و کابل های ترولی جرثقیل کانتینری شماره 14 بندر شهید رجایی با موفقیت و به شکل کامل در بزرگترین پایانه کانتینری ایران انجام شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// عملیات تعویض انرژی چین(Energy Chain) و کابل های ترولی جرثقیل کانتینری شماره ۱۴ بندر شهید رجایی با موفقیت و به شکل کامل در بزرگترین پایانه کانتینری ایران انجام شد.
    معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با اعلام این مطلب گفت: در راستای تحقق سیاست های رشد تولید و مقابله با شرایط متاثر از تحریم ها، مجموعه تیم فنی شرکت بتاء با بهره گیری از دانش بومی و استفاده از توانمندی داخلی در بسیاری از زمینه ها از جمله دانش طراحی، ساخت و تعمیرات تجهیزات استراتژیک بندری به توفیقات قابل توجهی دست یافته است.

    محسن سلمانپور در ادامه افزود: چنین رویکردی به ساخت و ارتقاء مکانیزم های عملکردی در تجهیزات استراتژیک بندری همچون جرثقیل های تخلیه و بارگیری کانتینر (گنتری کرین) منجر شده که علاوه بر اشتغالزایی، خودباوری و اتکاء به خلاقیت جوانان غیور و متعهد شرکت بتاء باعث کاهش خروج ارز از کشور شده است.
    وی اظهار داشت: بر همین اساس، پروژه تعویض انرژی چین وکابل کشی سیستم ترولی و راه اندازی گنتری کرین شماره ۱۴ در بزرگترین پایانه کانتینری ایران، با رکورد جدید ۱۷ روز کاری و در ارتفاع ۵۰ متر از سطح زمین با موفقیت به پایان رسید. این مقام مسئول اعتبار اجرای پروژه جرثقیل ابر سازه یکهزار و ۷۰۰ تنی را رقمی بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: تیم فنی تمام ایرانی تعمیرات با سرپرستی متخصصان کار در ارتفاع، این اقدام مهم را با رعایت الزامات ایمنی طی یک هزار و ۱۰۰ نفر ساعت کار به انجام رساندند.

    سلمانپور ابراز کرد: در حال حاضر تمامی نگهداری ها و تعمیرات تجهیزات بندری با تکیه بر دانش و مهارت متخصصان داخلی در شرکت بتاء انجام می شود. وی در پایان خاطر نشان کرد: انرژی چین به عنوان محافظ و مرتب کننده چیدمان کابل های برق، شبکه و فیبرنوری گنتری کرین های سوپر پست پاناماکس zpmc از اهمیت زیادی از لحاظ ایمنی و عملیاتی برخوردار است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.