حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • کارفرمایان ارسال لیست را به روزهای پایانی موکول نکنند
    ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۴:۳۷
    شناسه : 14134
    بازدید 1145
    2
    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان: دریانیوز// مدیرکل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان گفت: کارفرمایان از موکول کردن ارسال لیست حق بیمه به روزهای پایانی سال خودداری نمایند.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان گفت: کارفرمایان از موکول کردن ارسال لیست حق بیمه به روزهای پایانی سال خودداری نمایند.
    عباس اکبری اظهارداشت: با توجه به هوشمندسازی فرآیندهای «ارسال لیست» و «پرداخت حق‌بیمه»، کارفرمایان در صورتی که تاكنون لیست و حق‌بیمه كارگاه خود را ارسال و پرداخت ننموده‌اند، نسبت به ارسال آن از طریق سامانه خدمات غيرحضوری es.tamin.ir اقدام و از موكول نمودن آن به روزهای پایانی سال خودداری نمایند.
    اکبری بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از فرآیندهای سازمان تأمین‌اجتماعی به صورت غیرحضوری شده‌است، کارفرمایان می‌توانند بدون مراجعه به شعب این سازمان، کارهای خود را انجام دهند.
    وی خاطرنشان کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و امکان شلوغی سیستم‌ها، کارفرمایان جهت جلوگیری از به وجود آمدن مشکل در ارسال لیست و پرداخت حق بیمه سعی نمایند این فرآیندها را در مدت زمان باقی‌مانده انجام دهند و این کار را به روزهای پایانی موکول نکنند.
    اکبری با اشاره به کاهش مراجعه به شعب سازمان تأمین‌اجتماعی عنوان کرد: بسیاری از فرآیندهای مورد نیاز کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در سامانه سازمان و اپلیکیشن «تامین من» در دسترس جامعه هدف قرار دارد و این امر باعث شده‌است مراجعه حضوری به شعب کاهش چشمگیری داشته‌باشد.
    وی در پایان گفت: سامانه خدمات غيرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir و اپلیکیشن تامین من در اختیار جامعه هدف قرار دارد تا بتوانند به خدمات این سازمان به آسانی دسترسی داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.