حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3005 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • معضل خودروهای میوه فروش  و افزایش تصادف و ترافیک
    ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
    شناسه : 11387
    بازدید 1398
    7
    دریانیوز// با بازگشایی مدارس و شروع ترافیک در خیابان‌های شهر بندرعباس، حضور سرویس های مدارس در تایم شروع و تعطیلی مدارس به خودی خود باعث ترافیک سنگین می شود.
    ارسال توسط : نویسنده : سعیده دبیری نژاد منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// با بازگشایی مدارس و شروع ترافیک در خیابان‌های شهر بندرعباس، حضور سرویس های مدارس در تایم شروع و تعطیلی مدارس به خودی خود باعث ترافیک سنگین می شود.
    اما مسئله دیگری که به ترافیک می افزاید، حضور خودروهای میوه‌فروش است بارها و بارها در مورد این مسئله صحبت کرده ایم، گزارش‌های مختلف نوشته ایم اما تاثیرگذار نبوده است. اگر خودروهای میوه فروش در پیاده رو بساط کنند هیچ مشکلی بوجود نمی آید اما زمانی که این خودروها در خیابان اصلی ایستاده و تا چند متر هم بساط خود را پهن کرده اند دردسر ساز است. شاید برای رهگذری که یک دفعه از این مسیر رد شود امری عادی باشد ولی برای ساکنین منطقه یا افرادی که مسیرشان است و سرویس مدارس که باید در ترافیک بمانند سخت و دشوار است. یکی از این مکان هایی که به شدت باعث آزار و اذیت ساکنین محله و رهگذران می شود خیابان راه آهن روبروی گلزار شهدا است. با توجه به اینکه مکانی برای خودروها و دستفروش ها در بلوار علی ابن ابی طالب مشخص شده است و بسیاری از فروشندگان در این مکان هستند اما باز هم این چند خودرو که بساط خود را تا وسط خیابان پهن کردند حضور دارند.
    این خیابان و این مکان جز اینکه کنار چند مدرسه است خروجی و ورودی شهر هم می باشد، روزانه افراد زیادی از این مکان تردد می کنند. مجتمع بنکداران هم در این خیابان است افراد زیادی برای خرید از این خیابان استفاده می کنند. ایستگاه قطار، پمپ گاز، پمپ بنزین و از همه مهم تر خانه های مسکن مهر و حجم زیادی از تردد در این خیابان است و با این حجم از تردد و ترافیک که بوجود می آید بساط خودروهای میوه فروش هم ترافیک را چند برابر کرده است. در صورتی که می‌توانند در پیاده رو باشند. وقتی رهگذران هم برای خرید، خودروی خود را دوبل پارک می کنند واقعاً هیچ راه رفت و آمدی وجود ندارد این مسئله و حضور این چند خودرو در این مکان نامناسب دردسرهای زیادی برای افراد ایجاده کرده است. حتی باعث تصادف های مکرر در این مکان شده اند. در نقاط مختلف شهر در چند سال گذشته این مشکل بسیار زیاد به چشم می آمد اما با تدابیری که به کار گرفته شد حضور خودروهای میوه فروش در کنار خیابان بسیار کم شده است و یا در مکان های پر تردد دیگر حضور ندارند. اما در بلوار راه آهن هنوز این مشکل وجود دارد و بسیار مسئله ساز شده است. هر ساعتی از شبانه‌روز از این مکان رد شویم خودروها و بساطشان که در خیابان پهن کرده اند هستند. از شهرداری می خواهیم تا این مسئله باعث آزار و اذیت بیشتر شهروندان نشده است در این زمینه تدابیری بیندیشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.