حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3005 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • مطالبه قدیمی هرمزگانی‌ها در حال اجرایی شدن است
    ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
    شناسه : 13501
    بازدید 1161
    3
    پس از انتشار چندین باره خواسته مردم در روزنامه دریا دریانیوز// پس از چند ماه صحبت از حضور رئیس جمهور در استان و تعویق چند باره سفر وی و هیئت دولت به استان هرمزگان، بالاخره هفته گذشته و هم‌زمان با اولین روز از دهه فجر شاهد حضور آیت‌ا... رئیسی و برخی از اعضای هیئت دولت در استان بودیم. در این سفر طرح‌های مختلفی به بهره‌برداری رسید و پروژه‌هایی نیز برای ساخت کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// پس از چند ماه صحبت از حضور رئیس جمهور در استان و تعویق چند باره سفر وی و هیئت دولت به استان هرمزگان، بالاخره هفته گذشته و هم‌زمان با اولین روز از دهه فجر شاهد حضور آیت‌ا… رئیسی و برخی از اعضای هیئت دولت در استان بودیم. در این سفر طرح‌های مختلفی به بهره‌برداری رسید و پروژه‌هایی نیز برای ساخت کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
    اما یکی از مهمترین درخواست‌ها و مطالبات مردم استان که بارها نیز در قالب یادداشت و گزارش از طریق روزنامه دریا منعکس شده‌بود نیز به اطلاع رئیس جمهور رسید و شاهد این بودیم که این مطالبه نیز به عنوان یکی از مصوبات سفر لحاظ شد و استان هرمزگان نیز توانست مجوز تردد خودروهای مناطق آزاد تجاری را در سراسر استان
    دریافت نماید.
    هر چند این موضوع باعث خوشحالی مردم استان شده‌است اما این مجوز خیلی زودتر باید برای استان هرمزگان که دروازه اقتصادی کشور است اخذ می‌شد. بارها گفته‌ایم که اولین مناطق آزاد تجاری کشور یعنی کیش و قشم در استان هرمزگان تاسیس شد اما این استان علی‌رغم داشتن این اولین‌ها، همچنان این مجوز را نداشت که خودروهای مناطق آزاد تجاری بتوانند در سراسر استان تردد داشته باشند و مردم این استان بتوانند از خودروهای باکیفیت‌تر برای استفاده بهره ببرند. آب و هوای استان هرمزگان نیز به گونه‌ای است که خودروهای داخلی به سرعت فرسوده می‌شوند و کارایی بالایی ندارند.

    همچنین بخش‌های از استان کوهستانی است که تردد با خودرهای داخلی سخت است و نیاز است خودروها با امکانات بهتری در آنها تردد نمایند و این یکی از مطالبات قدیمی مردم استان بود که اکنون در حال تامین شدن است. این مجوز در حال حاضر به عنوان یکی از مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان تلقی می‌شود و امیدواریم هر چه سریعتر این مطالبه به حق مردم استان اجرایی شود و مردم استان نیز بتوانند با خودروهای ایمن و بهتر در سطح استان تردد نمایند. از سوی دیگر با توجه به اینکه درخواست‌ها برای این موضوع بسیار زیاد است، مسئولان از اکنون برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند که این مصوبه به بهترین شکل اجرا شود و در این بین حقی از کسی ضایع نشود. همچنین اجرای این مصوبه یکی از اولویت‌های مسئولان استان باشد چرا که این مصوبه از مطالبه بسیار قدیمی هرمزگانی‌هاست و مردم منتظر و چشم‌انتظار اجرای آن هستند.
    در هر صورت جای امیدواری است که دولت سیزدهم و در ایام‌ا… دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بالاخره این مجوز را به استان هرمزگان دادند هر چند که خیلی زودتر باید این مجوز صادر می‌شد و مردم استان از آن بهره‌مند می‌شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.