حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • مباحث اختلاف مرزی با استان کرمان با جدیت پیگیری می‌شود
    ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
    شناسه : 11183
    بازدید 1258
    14
    استاندار هرمزگان: دریانیوز//استاندار هرمزگان با بیان اینکه مسئله اختلاف مرزی شهرستان حاجی‌آباد با استان کرمان در وزارت کشور در حال رسیدگی است، گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی این موضوع تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری خواهد شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//استاندار هرمزگان با بیان اینکه مسئله اختلاف مرزی شهرستان حاجی‌آباد با استان کرمان در وزارت کشور در حال رسیدگی است، گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی این موضوع تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری خواهد شد.

    مهدی دوستی چهارم آبان در نشست بی واسطه با نخبگان و جمعی از اقشار مختلف حاجی‌آباد که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اظهار داشت: امروز توفیق بود در خدمت مردم شریف شهرستان حاجی‌آباد باشیم و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بشنویم.

    نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: امروز در دیدار با مردم یکی از مطالبات جدی آنها مسئله اختلاف مرزی پیش آمده با استان کرمان بود که در همین راستا و بنا به درخواست مردم این مسئله با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

    وی افزود: اولین اولویت ما در استان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است برنامه داریم با تکمیل ۴۰۷ پروژه تا پایان سال مجموع پروژه‌هایی که در این دولت به پایان می‌رسد به عدد هزار پروژه برسد.

    استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در حوزه پروژه‌های نیمه تمام دو بخش اصلی آب و راه داریم گفت: منابع قابل توجهی برای تکمیل این پروژه‌ها در سطح استان به ویژه حاجی‌آباد تخصیص می‌یابد.

    وی تصریح کرد: در حوزه آب هم ۲۵۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که بخشی از این اعتبار برای کاهش مشکلات آب در شهرستان حاجی آباد تخصیص می‌دهیم.

    وی با اشاره به لزوم تجهیز بیمارستان حاجی‌آباد اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد مسائلی همچون اتاق عمل و بخش ارتوپد و خرید تجهیزات مورد نیاز برای بیمارستان این شهرستان را حل کنیم.

    دوستی با اشاره به اینکه بر بحث مهارت آموزی و تربیت نیروی کار ماهر تاکید داریم گفت: یکی از مسائل اصلی مهارت آموزی است هنرستان جوار معدن در این شهرستان تاسیس شده و در صورت نیاز هنرستان تخصصی دیگری نیز ایجاد خواهد شد تا نیروی کار ماهر با توجه به ظرفیت‌های شهرستان تربیت شود.

    وی اشاره به طرح نهضت ملی مسکن در حاجی‌آباد ادامه داد: شتاب دادن به طرح ملی مسکن و حل مشکل پروژه مسکن فرهنگیان مورد تاکید است.

    استاندار هرمزگان گفت: کشاورزی و معدن دو موتور پیشران اقتصاد حاجی آباد هستند و باید در کنار هم پیشرفت کنند و به توسعه متوازن شهرستان کمک کنند، از آنجایی که کشاورزی صادرات محور است و توانسته در بازار جهانی نیز نقش آفرینی کند بایستی به برند سازی در این حوزه کمک شود.

    وی در پایان با اشاره به تصویب ساخت سالن آمفی تئاتر هنرمندان با کمک بخش خصوصی گفت: در حوزه‌های مختلف تسهیلات قابل توجهی تخصیص یافته و به متقاضیان ارائه می‌شود.

    گفتنی است در این دیدار ۳۵ نماینده از اقشار مختلف مردم مسائل، مشکلات و درخواست‌های صنفی خود را با استاندار هرمزگان در میان گذاشته و خواستار حل این مسائل شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.