حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • فولاد کاوه جایگاه مهمی در تحقق راهبردهای اقتصادی کشور دارد
    ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
    شناسه : 8234
    بازدید 1246
    16
    دریانیوز//معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه موضوعات اقتصادی ۱۰سالی است که از دغدغه های مقام معظم رهبری برای نامگذاری سال ها محسوب می شود، گفت: فولاد کاوه جنوب کیش جایگاه مهمی در تحقق راهبردهای اقتصادی کشور دارد.
    ارسال توسط : نویسنده : دریا منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دکتر احسان کامرانی، معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در آیین بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی در شرکت فولاد کاوه جنوب ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان این واحد تولیدی اظهار کرد: مایه مباهات و افتخار است که در سالی که مزین به نام «رشد تولید» است، در همین ابتدای سال رکوردهایی بزرگ و موفقیت های خوبی در عرصه تولید حاصل شده است؛ بنده به نوبه خودم از مدیر عامل شرکت که با پر کاری ،تعامل و اخلاقمداری و همچنین از تلاش های شما جوانان عزیز در این شرایط سخت، ابراز قدردانی می‌کنم.

    موضوعات اقتصادی از دغدغه‌های رهبری است

    وی در ادامه افزود:: موضوعات اقتصادی ۱۰سالی است که از دغدغه های مقام معظم رهبری برای نامگذاری سال ها محسوب می شود و فولاد کاوه جنوب کیش جایگاه مهمی در تحقق راهبردهای اقتصادی کشور دارد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: اکنون زمان اوج جنگ اقتصادی ایران اسلامی با دشمنان است؛ در این جبهه تولید خط مقدم این جنگ محسوب می شود؛ پس شما کارکنان و کارگران شرکت فولاد کاوه جنوب کیش رزمنده و مجاهد هستید.

    دکتر کامرانی با اشاره به خاطره بازدید یکی از وزیران و استانداران کشور عمان از صنایع فولاد در هرمزگان، عنوان کرد: توانمندی های صنایع فولادی استان تعجب آنها را برانگیخته بود و سئوال می کردند که مگر می شود در شرایط سخت و تحریم این چنین حضوری در عرصه تولید داشت و این تلاش و پیشرفت مرهون همت و پشتکار فعالان این بخش های تولیدی است.

    وی به سخنی از مقام معظم رهبری که «خرمشهرهای دیگری در پیش است»، اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای بزرگ در بحث حکمرانی، حضور در اقیانوس ها و دور زدن کره زمین توسط ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی است و ملت ایران به این کار بزرگی که در سایه تحریم خلق شد افتخار می کند.

     

    اراده پولادین جوانان برای خلق «حماسه خرمشهری دیگر» در جهاد اقتصادی

    سید عباس حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش نیز در این مراسم، گفت: کارگران و جوانان ما آماده خلق حماسه ای دیگر «آزادسازی خرمشهر» در جبهه تولید و جهاد اقتصادی برای فتح قله های «رشد تولید» هستند.

    عباس حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش نیز در این مراسم با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی گفت: امنیت و آسایش جامعه امروز ایران نتیجه زحمات مردانِ مردی است که جان عزیز خودشان را در راه اعتلای ایران اسلامی و انقلاب فدا کردند و ما با گرامیداشت یاد و خاطره این حماسه آفرینی ها، ایثارگری ها و فداکاری ها گام های خود را مستحکم تر بر خواهیم داشت.

    وی با بیان اینکه «حماسه خرمشهر» عصر حاضر با فتح قله های جهاد اقتصادی و «رشد تولید» تکرار خواهد شد وافزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رشد تولید»، ریل گذاری جدیدی صورت گرفته، با اتکال به خداوند، مددگرفتن از ائمه اطهار(س) و با تلاش شبانه روزی جوانان و کارگران مجموعه بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش، «حماسه خرمشهر دیگری» را در عرصه جهاد اقتصادی امسال خلق خواهیم کرد.

    رکوردهای جدیدی را دو ماهه سال‌جاری ثبت کرده‌ايم

    مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش خطاب به میهمانان حاضر در آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، عنوان کرد: شما امروز در جمع کارکنان مجموعه فولادی حضور دارید که در دوماهه نخست امسال در شرایط بسیار سخت اقلیمی و در کنار دیگ های تولید فولاد با دمای ۱۷۰۰ درجه، رکوردهای جدیدی را ثبت کردند؛ به عنوان نمونه، در واحد آهن سازی با رشد ۸.۵ درصدی، میزان تولید ۲۰ هزار تن بیشتر از مدت مشابه سال پیش افزایش یافت و در تولید شمش فولادی با ۲۳ درصد رشد، ۶۸ هزار تن افزایش تولید محقق شد.

    مهندس حسینی اضافه کرد: عظمت این شاخص های آماری و اعداد زمانی ملموس تر می شود که پی ببرید تولید محصولات آهن و فولاد با احتساب واحد شمارش «تن» و نه «کیلوگرم» در سخت ترین شرایط تحریمی و گرمای طاقت فرسای کوره های ذوب به این میزان افزایش داشته است.

    مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش با رمزگشایی از سخنرانی مشهور معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) فرمودند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»؛ به واقع نیز همین گونه است و هر پیروزی، فتح و گشایشی از جانب خداست و هرچه بوده به خواست و اراده و نظر لطف پرودگار بوده است که «وَما زادَهُم إِلّا إيمانًا وَتَسليمًا». موفقیت های جوانان پولادین شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برای ثبت رکوردهای تولید، گشایشی برکت آفرین از سوی خداوند است.

    وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) تصریح کرد: پیامبر عظیم‌الشّأن اسلام که معلّم بشر از اوّلین نسل تا زمانه آخرین بود و ملائکه از حکمت او استفاده می‌کردند، به جوانان مسلمان زمان خود که از جنگ برگشته بودند، فرمود: «مرحبا بقوم قضوا الجهاد الاصغر و بقی علیهم الجهاد الاکبر»؛ جهاد کوچکتر را گذراندید، حال نوبت جهاد بزرگتر است؛ جهاد با نفس. ما نیز باید همه افعال انسانی را از جانب خدا بدانیم و امروز هر برکتی که نتیجه تلاش جوانان و همکاران حماسه آفرین مجتمع فولاد کاوه محسوب می شود با پشتیبانی لطف الهی و عنایت ویژه ائمه اطهار(ع) بوده که سبب ساز خلق این رکوردهای تولیدی شده است.

    مهندس حسینی با ذکر آیه شریفه «يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي» ادامه داد: همانطور که بارها متذکر شده ام، تمام پیروزی ها را باید از جانب خدا بدانیم؛ دقیقاً به همین دلیل است که خداوند به کار ما برکت می دهد و امیدوارم به مصداق این آیه شریف خداوند نیز از ما راضی باشد و در حال رضایت به ملاقات پرودگار برویم.

    مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش در پایان سخنانش، هدف از برگزاری مراسم بزرگداشت فتح خرمشهر را بازگویی و رمزگشایی از روایت های ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: این روایتگری ها می تواند گام ها و باورها به خداوند و نصرت الهی و عنایات ائمه اطهار را استوار نگاه دارد تا در سال «مهار تورم، رشد تولید» برگ های زرین افتخارات دیگری در مجموعه بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش ثبت شود.

     

    لازم به ذکر است، ماشاالله شاهمرادی، بازیگر و برنامه ساز تلویزیون و سینمای کشور که از راویان دفاع مقدس نیز بشمار می رود، با لهجه شیرین مشهدی و صمیمانه به بیان خاطرات طنزی از جبهه و جنگ به ویژه عملیات آزادسازی خرمشهر پرداخت که مورد توجه ویژه شرکت کنندگان در این آیین قرار گرفت.

    آیین بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با حضور مهندس نظام آبادی، مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس، دکتر کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، مهندس سیدعباس حسینی مدیر عامل فولاد کاوه جنوب کیش، مهندس شریفی رئیس هیت مدیره فولاد کاوه جنوب کیش و ماشالله شاهمرادی بازیگر و روایتگر دفاع مقدس در مسجد آل رسول این شرکت برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.