حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • فصلنامه خدمات دریایی و بندری رونمایی شد
    ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۴۰
    شناسه : 12319
    بازدید 1413
    6
    در هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته؛ دریانیوز//در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته، فصلنامه شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی رونمایی شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته، فصلنامه شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی رونمایی شد.

    در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته، در غرفه شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، مراسم رونمایی از فصلنامه خدمات دریایی و بندری (علمی-تخصصی) با حضور علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، معاونان سازمان بنادر و مهندس سعید جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه خدمات بندری و دریایی سینا برگزار شد.

    نخستین شماره «فصلنامه خدمات دریایی و بندری» به‌عنوان یک نشریه علمی-تخصصی، پاییز امسال به صاحب‌امتیازی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری منتشر شده است که امروز در غرفه این شرکت در هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل رونمایی شد.

    گفتنی است؛ در نخستین شماره این نشریه، مقالاتی درباره بررسی جایگاه کریدور شمال – جنوب در میان کریدورهایی منطقه‌ای، ارائه یک مدل ریاضی برای مسئله یکپارچه تخصیص اسکله و جرثقیل، اسکله‌ای با در نظر گرفتن همکاری بین ترمینال‌های کانتینری بندر شهیدرجایی و در آخر رژیم بین‌المللی چابهار و تاثیر آن بر ترتیبات تجاری و امنیتی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.