حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • ضرورت توجه نمایندگان‌  به توصیه های رهبری
    ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
    شناسه : 14213
    بازدید 1118
    5
    دریانیوز// مردم با حضور باشکوه شان در انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی ،نقشه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را نقش بر آب کردند و نمایندگان شان را در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه سال جاری انتخاب کردند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مردم با حضور باشکوه شان در انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی ،نقشه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را نقش بر آب کردند و نمایندگان شان را در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه سال جاری انتخاب کردند.

    یکی از گلایه های بخشی از جامعه همواره این است که برخی از نمایندگان پس از جمعه انتخابات، موکلان شان را که به آنها رای داده اند،بطور کامل فراموش می کنند و وعده ها و قول هایی را که به آنها داده‌اند ،به فراموشی می سپارند و به همین دلیل باعث ناامیدی مردم می شوند که در این بخش مردم بایستی در هر دوره، نمایندگان اصلح را انتخاب کنند.

    نمایندگان هم بایستی وظایف قانونی و شرعی نمایندگی شان را بطور مرتب مرور نموده و به انجام آنها متعهد باشند. از طرفی دیگر به قول هاو وعده هایی نیز که به مردم در زمان تبلیغات انتخابات داداه اند، پایبند باشند.

    همچنین در دوران نمایندگی بایستی از حاشیه پردازی و اختلاف افکنی و… بپرهیزند و منافع مردم و کشور و نظام اسلامی خط قرمزشان باشد. رهبر معظم انقلاب نیز در این بخش توصیه های داشتند که نمایندگان بایستی به آنها توجه کنند.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی چند روز قبل در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری در بخشی از سخنانشان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، روی کار آمدن هر مجلس جدید را شیرین و همراه با رویش امیدهای تازه و چشم‌اندازهای جدید برای کشور دانستند و گفتند: حضور نمایندگان جدید در کنار نمایندگان ادوار قبل که ترکیبی از نوآوری و تجربه است، سرمایه‌ای با ارزش و خونی تازه در رگ‌های مجموعه سیاسی است.

    ایشان در تذکری مهم، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه‌انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند را موجب تلخ شدن شیرینی تشکیل مجلس جدید خواندند و گفتند: منتخبان مجلس جدید مراقبت کنند و نگذارند شیرینی تشکیل مجلس در کام مردم و فضای سیاسیِ با طراواتِ کشور تلخ شود، ضمن اینکه اگر مجلس دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌بندی‌های گوناگون شود، از کار اصلی خود باز می‌ماند.

    رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به توصیه‌های مکرر امیرالمؤمنین‌ علیه‌السلام به فرمانداران خود در خصوص رعایت تقوای الهی، یکی از ضرورت‌های قطعی برای مسئولان و دست‌اندرکاران جمهوری اسلامی را تشرّع و پایبندی آنها به مراقبت از حلال و حرام و اجتناب از دروغ و غیبت و تهمت خواندند و افزودند: همچنان‌که در امور شخصی موظف به رعایت تقوا هستیم، در محیط سیاسی و کاری هم باید با رعایت تقوا، از محرّمات اجتناب کرد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: البته در کارها و امور سیاسی، اختلاف سلایق و دسته‌بندی‌های سیاسی وجود دارد که مانعی ندارد، اما همه باید با تقوا پیشه کردن، زمینه جلب رحمت و برکت الهی را فراهم کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.