حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • شهر جدید علوی در ریل پیشرفت و آبادانی
    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
    شناسه : 14390
    بازدید 1269
    3
    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید علوی عنوان کرد دریانیوز//مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید علوی، گفت: شهر جدید علوی در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز//مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید علوی گفت: شهر جدید علوی در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است.

    حمید صبوری خواه در گفت‌وگو با خبرنگار دریانیوز، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی اولویت‌های مهم دولت خدمتگزار تامین مسکن برای مردم است در شهر جدید علوی قرار است دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث شود.

    ۵۰۰ واحد ویلایی در حال ساخت است

    وی در ادامه افزود:برای این تعداد واحدها زمین به طور کامل تخصیص داده شده است و این واحدها در متراژهای مختلف ۹۰ و ۱۲۵ به صورت ویلایی ساخته می‌شود که از این دو هزار و ۵۰۰ واحد، عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد از سه ماه پیش آغاز شده و در حال ساخت است.

    اتمام مرحله سفت کاری ۵۰۰ واحد در خرداد ماه

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید علوی با بیان اینکه مرحله سفت کاری این ۵۰۰ واحد تا خرداد ماه سال آینده به اتمام می‌رسد، خاطر نشان کرد: برای تسریع و سرعت بخشیدن به انجام کار در نظر داریم بعد از تشکیل جلسه با متقاضیان این واحدها بعد از تمام شدن مرحله سفت کاری تحویل متقاضیان شود.

    صبوری خواه جلوگیری از جرایم و تاخیرات احتمالی پروژه و جلوگیری از طولانی تر شدن زمان ساخت و یک نواخت بودن رنگ و نما واحدها را دلایل تحویل واحدها بعد از اتمام عملیات سفت کاری و ساخته شدن دیوار حیاط واحدها به متقاضیان نام برد.

    وی گفت: در حال حاضر حدود هزار و ۲۰۰ نفر در شهر جدید علوی ساکن هستند و پیش بینی ما این است تا پایان سال آینده جمعیت ساکن در این شهر به دو هزار و ۲۰۰ نفر برسد.

    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید علوی یکی از چالش‌ها و مشکلات این شهر را عدم راه دسترسی عنوان کرد و ابراز داشت: برای حل این موضوع سه مسیر دسترسی مناسب به صورت همزمان در حال احداث داریم که با اتمام این سه محور اقدامات خوبی برای حل چالش مسیر دسترسی رقم خواهد خورد.

    صبوری خواه مسیرهای دسترسی را از روستای تازیان به شرو، گربند، بلندو، چاهو و سردرو، اتمام علمایات اجرایی تونل و جاده شهر جدید علوی به شهرک مروارید عنوان کرد و گفت: جاده شهر جدید علوی به شهرک مروارید در حال طراحی است و از سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

    وی بیان داشت: برای تقویت فضاهای آموزشی در این شهر بنا داریم دو مدرسه شش کلاسه در مقطع متوسطه اول و دوم را احداث کنیم که در حال حاضر تاییده نقشه ها و مجوزات لازم را اخذ کرده‌ایم و از سال آینده شروع به ساخت می‌کنیم.

    اختصاص ۲۰ هکتار برای بهره مندی ساکنان از فضای سبز و تفریحی

    این مقام مسئول با بیان اینکه جهت بهره مندی ساکنان این شهر در سال آینده قرار است پروژه‌ای به مساحت ۲۰ هکتار به فضای سبز، تفریحی و گردشگری اختصاص یابد، افزود: ۳۰۰ میلیارد تومان هم برای ایجاد این فضاها هزینه خواهد شد و در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

    صبوری خواه، گفت: برای تامین امنیت مردم ساکن در شهر جدید علوی ساختمان کلانتری ساخته شده؛ اما همچنان خالی از نیروی انسانی است انتظار می‌رود‌ هر چه زودتر این موضوع حل شود.

    وی به اقدامات انجام شده در رابطه با ساکن شدن پرسنل شاغل در صنایع غرب بندرعباس با توجه به همجواری این قبیل صنایع با این شهر اشاره داشت و خاطر نشان کرد: با نفت ستاره خلیج فارس و فولاد کاوه جنوب کيش دو قرارداد به امضا رسیده که در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار ۱۲۰۰ نفر از پرسنل نفت ستاره و در زمینی دیگری به مساحت ۱۶۰ هکتار ۳۸۰۰ نفر از پرسنل این دو صنعت در این شهر ساکن شوند.

    شهر جدید علوی به دومین قطب جمعیتی هرمزگان تبدیل خواهد شد

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید علوی با بیان اینکه این شهر هزار هکتار مساحت دارد و می‌تواند جمعیت صد هزار نفری را در خود جا دهد و با برنامه ریزهای صورت گرفته و اقدامات زیرساختی مناسبی که در حال انجام است طی پنج سال آینده پیش بینی می‌شود جمعیت این شهر به ۳۰ هزار نفر برسد و در آینده نزدیک به دومین قطب جمعیتی هرمزگان تبدیل خواهد شد.

    صبوری خواه عنوان داشت: با توجه به نزدیکی خط انتقال گاز به این شهر به دنبال آن هستیم شهر جدید علوی را به شبکه گاز رسانی سراسری متصل کنیم.

    وی به موضوع شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر اشاره کرد و گفت: برای انجام این مورد با یکی از بهترین مشاورهای استان قرار داد منعقد کردیم تا بتوانیم یک شبکه جمع آوری مدرن فاضلاب همراه با یک تصفیه خانه خوب را در این شهر اجرا کنیم.

    این مقام مسئول بیان کرد: برای اینکه این شهر از امکانات خوبی در زمینه اماکن ورزشی برخوردار باشد در حال برنامه ریزی و طراحی یک مجموعه کامل ورزشی در این شهر در سال آینده هستیم.

    صبوری خواه در پایان عنوان کرد: شهر جدید علوی در ریل پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است و با اقداماتی خوبی که صورت می‌گیرد به یکی از بهترین مکان ها برای زندگی تبدیل خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.