حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • رفع مشکلات مددجویان در اولویت کاری دستگاه قضایی استان
    ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
    شناسه : 11256
    بازدید 1177
    9
    رئیس کل دادگستری هرمزگان عنوان کرد دریانیوز// رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه تیمی متشکل از معاونان خود و قضات دادسرا و شعب دادگاه از زندان بندرعباس بازدید کرد. به گزارش خبرنگار دریا؛ مجتبی قهرمانی «رئیس کل دادگستری هرمزگان» به همراه تیمی متشکل از ۵۰ مقام قضایی اعم از معاونان دادگستری استان، دادستان بندرعباس و قضات دادسرا و شعب دادگاه از زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه تیمی متشکل از معاونان خود و قضات دادسرا و شعب دادگاه از زندان بندرعباس بازدید کرد. به گزارش خبرنگار دریا؛ مجتبی قهرمانی «رئیس کل دادگستری هرمزگان» به همراه تیمی متشکل از ۵۰ مقام قضایی اعم از معاونان دادگستری استان، دادستان بندرعباس و قضات دادسرا و شعب دادگاه از زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد.
    رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ابتدای بازدید خود با حضور در بند‌های مختلف زندان بندرعباس و انجام دیدار چهره به چهره با مددجویان، پس از اطلاع از مشکلات و درخواست‌هایشان، دستور رسیدگی سریع به موارد مطرح شده را صادر کرد. رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه بازدید خود با برپایی میز خدمت در محل نمازخانه زندان مرکزی بندرعباس، مشکلات و درخواست‌های ۲۱۱ نفر از مددجویان را مورد بررسی قرار داد و در این رابطه نیز دستورات مختلفی برای کمک به زندانیان و بهره مندی آن‌ها از ارفاقات قانونی، صادر کرد.
    قهرمانی همچنین در جریان این بازدید با اشاره به سیاست‌های قوه قضاییه برای بهره مندی حداکثری مددجویان از تأسیسات قانونی گفت: شاهد تلاش جدی و تعامل مثبت مراجع قضایی و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان در جهت تحقق این امر هستیم.وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات قضایی مددجویان در اولویت کاری دستگاه قضایی استان است و در همین راستا با رأفت اسلامی، درخواست‌ها و پرونده‌های آنان بررسی می‌شود.قهرمانی از قضات و مسئولان قضایی نیز مؤکداً خواست تا از بازدیدهای نمایشی و بدون نتیجه اجتناب کنند و با حضور منظم، مؤثر و هدفمند در بازداشتگاه ها و زندان ها در جهت حل مشکلات زندانیان و افراد تحت قرار از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.