حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3048 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دادستان بندرعباس از حق عابران پیاده ودانش آموزان در بلوار معلم دفاع کند
    ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۰۸
    شناسه : 10253
    بازدید 1208
    8
    تضییع حقی که همچنان ادامه دارد دریانیوز// از سال گذشته بارها گزارش هایی را از وضعیت پیاده روهای بلوار معلم خواجه عطاء بندرعباس و بخصوص دو طرف ورودی کوچه بهارستان 11 این بلوار منتشر کردیم که عابران وبخصوص دانش آموزان برای رفت وآمد با مشکل مواجهند و مجبورند از خیابان رفت و آمد کنند که این مشکل همچنان پابرجاست و متولیان مربوطه اقدامی نکرده اند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// از سال گذشته بارها گزارش هایی را از وضعیت پیاده روهای بلوار معلم خواجه عطاء بندرعباس و بخصوص دو طرف ورودی کوچه بهارستان ۱۱ این بلوار منتشر کردیم که عابران وبخصوص دانش آموزان برای رفت وآمد با مشکل مواجهند و مجبورند از خیابان رفت و آمد کنند که این مشکل همچنان پابرجاست و متولیان مربوطه اقدامی نکرده اند.


    در سال جاری وضعیت بدتر شده است واز یک طرف یک پروژه آپارتمان سازی در ابتدای کوچه بهارستان ۱۱ از سال گذشته بلاتکلیف مانده است وفقط پیاده رو را غیرقابل استفاده کرده است واز طرفی دیگر طرح احداث کانال فاضلاب به سمت دریا که سال گذشته در این بلوار آغاز شدو پیمانکار مربوطه همچنان وسایل شان ازجمله بشکه بزرگ چندهزار لیتری آب را رها کرده وجلبک زده است و همچنین روکش آسفالت و آسفالت روی کانال هم انجام نشده است و…. .


    یکی از مدارس این بلوار که از روز شنبه ۱۸ شهریور بازگشايي شده و تردد دانش آموزان را شاهدیم و برخی از دانش آموزانی که در همین منطقه ساکن هستند وبصورت پیاده می خواهند رفت و آمد کنند، بخاطر وضعیت نامناسب پیاده رو و خاکی بودن و انباشته شدن نخاله و… امکان استفاده از پیاده رو را ندارند وبایستی از خیابان بروند و برگردند که بسیار خطرناک است و والدین شان نگران سلامتی فرزندان شان هستند و از مسئولان از جمله دادستان محترم، فرماندار و شهردار بندرعباس خواستارند که به این موضوع رسیدگی کنند تا بعد از دوسال مشکل ساکنان و عابران و دانش آموزان در این منطقه برطرف شود.


    متاسفانه موضوع پیاده روها در بندرعباس همواره مورد غفلت قرار گرفته است و وضعیت پیاده روهای همین بلوار مصداق بارزی برای نوع توجه مسئولان به پیاده روهای شهر بندرعباس است که وضعیت بیشتر پیاده روها حتی برای استفاده شهروندان عادی وسالم مناسب نیست، تا چه برسد به معلولان و مادران باردار و پیران و… . بخشی از پیاده روها خاکی است و بخشی دیگر هم سنگفرش ویا موزائیکش شکسته و یا ریشه درختانی شکم پیاده روها را بالاتر از سطح زمین آورده و برخی پیاده روها توسط سازندگان مسکن و تعمیرکاران و تزئیناتی های خودروها، دستفروشان، قایق ها خودروها و…. تصرف شده اند و هیچ چشم ناظری هم گویا این وضعیت را نمی بیند.


    شورای شهرمان هم که حتی در این دوره و دو سال اخیر در جنگ و دعواهای شان غرق بودند و نظاره گر مطالبات مردم نبودند و همین موضوع پیاده رو بلوار معلم را بارها منتشر کردیم و همگان مطلع شدند و هیچ اقدامی صورت نگرفت.


    تجربه ام در دو دهه فعالیت در حوزه رسانه ای ثابت کرده است تا تصادفی مرگبار رخ ندهد و خانواده یا خانواده هایی عزادار نشوند، به چنین مشکلاتی رسیدگی نمی شود و گویا جان عابران و دانش آموزان معصومی که مجبورند از این مسیر رفت وآمد کنند برای مسئولان مهم نیست که این حق شهروندی شان ضایع شود وحتی عابرانی بدلیل اجبار استفاده ازخیابان برای رفت وآمد،شاید تصادف کنند وجان شان را ازدست دهند. انتظار می رود دادستان محترم بندرعباس تا قبل از وقوع هرگونه حادثه مرگبار برای عابران و ساکنان ودانش آموزان بلوار معلم خواجه عطاء بندرعباس، دستورات لازم را جهت ایمن سازی و ساخت پیاده روی استاندارد در این بلوار صادر نمایند تا حق عابران و دانش آموزان بیش از این ضایع نشود و عابری و دانش آموزی جانش را ازدست ندهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.