حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • جلوگیری از قاچاق ۲ میلیون لیتر سوخت
    ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۰۵
    شناسه : 11231
    بازدید 1221
    8
    با استقرار تیم های کنترل و نظارت دستگاه قضایی در پمپ بنزین های بندرعباس انجام شد دریانیوز// رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در ۱۶ جایگاه و پمپ بنزین بندرعباس در طول ۱۱ روز از قاچاق بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر سوخت به ارزش ۸۵ میلیارد تومان جلوگیری شده است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در ۱۶ جایگاه و پمپ بنزین بندرعباس در طول ۱۱ روز از قاچاق بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر سوخت به ارزش ۸۵ میلیارد تومان جلوگیری شده است.
    به گزارش خبرنگار دریا، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به تدبیر جدید دستگاه قضایی این استان برای جلوگیری از معطلی مردم در جایگاه های سوخت، گفت: بر این اساس از ۲۲ مهرماه، تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت شامل نمایندگانی از دستگاه قضایی، پلیس، کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، اعضای تیم‌های مهندسی جایگاه‌ها و کارشناسان فناوری اطلاعات در ۱۶ جایگاه و پمپ بنزین سطح شهر بندرعباس، مستقر شده‌اند. وی افزود: در نتیجه ثبت اطلاعات اشخاص و خودروهای دریافت کننده سوخت در سیستم و پس از ارزیابی کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مشخص شده است که طی یازده روز و پس از استقرار تیم های کنترل و نظارت در جایگاه ها و پمپ بنزین ها، حجم قابل توجهی از مصرف روزانه سوخت کاهش یافته است.
    قهرمانی همچنین تصریح کرد: در نتیجه اجرای طرح نظارت و پایش توزیع سوخت در ۱۶ جایگاه و پمپ بنزین مرکز استان هرمزگان فقط در طول یازده روز از قاچاق ۲ میلیون و ۴۳۶ هزار لیتر سوخت نسبت به دوره مشابه به ارزش ۸۵ میلیارد تومان نیز پیشگیری شده است.وی تأکید کرد: با مقایسه این اعداد و ارقام می توان دریافت که حجم تاراج اموال عمومی از طریق قاچاق سوخت در بیش از ۱۷۰ جایگاه استان هرمزگان در طول ماه و سال چه ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می کند. وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام استاندار هرمزگان و ادارات و دستگاه های مرتبط اجرایی به علت حساسیت شان در جلوگیری از تاراج اموال عمومی و جلوگیری از قاچاق سوخت، گفت: یکی از اقدامات بسیار مهم استاندار هرمزگان موضع گیری صریح ایشان بر علیه قاچاق سوخت است که سبب شده است دستگاه‌های متولی و ضابطین نیز با قوت قلب هرچه بیشتر در این مسیر وارد شوند و برای جلوگیری از آن چاره اندیشی و اقدام کنند.
    رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه برای موفقیت در اجرای طرح کنترل و نظارت بر توزیع سوخت مثل همیشه به همکاری و حمایت مردم نیازمندیم، خاطرنشان کرد: اجرای موفق این طرح علاوه بر کاهش شلوغی و ازدحام در جایگاه‌های سوخت در جهت جلوگیری از تاراج اموال عمومی، ایمنی جاده‌ ها و کاهش تصادفات مرگبار ناشی از تردد خودروهای قاچاقچیان سوخت نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.