حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ثبت ‌نام از متقاضیان گواهینامه پایه یک ماه آینده
    ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
    شناسه : 11513
    بازدید 11657
    7
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان در گفت‌وگو با دریا وعده داد دریانیوز// رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان از ثبت نام متقاضیان اخذ گواهینامه پایه یک حداکثر تا یکماه آینده در بندرعباس خبرداد. یکی از مشکلاتی که مردم هرمزگان با آن روبه‌رو هستند نبود آموزشگاه‌هایی برای آموزش و اخذ گواهینامه پایه یک است. متأسفانه متقاضیانی که می‌خواهند گواهینامه پایه یک بگیرند باید به استان‌های همجوار مانند بوشهر،فارس و کرمان مراجعه کنند این امر باعث مشکلاتی عدیده‌ای برای مردم شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان از ثبت نام متقاضیان اخذ گواهینامه پایه یک حداکثر تا یکماه آینده در بندرعباس خبرداد.

    یکی از مشکلاتی که مردم هرمزگان با آن روبه‌رو هستند،نبود آموزشگاه‌هایی برای آموزش و اخذ گواهینامه پایه یک است. متأسفانه متقاضیانی که می‌خواهند گواهینامه پایه یک بگیرند باید به استان‌های همجوار مانند بوشهر،فارس و کرمان مراجعه کنند این امر باعث مشکلاتی عدیده‌ای برای مردم شده است.

    موقعيت خاص جغرافیایی، دارا بودن بنادر بزرگ، وجود صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و ترانزیتی بودن محورهای تردد در هرمزگان اهمیت داشتن آموزشگاه رانندگی پایه یک در استان را دوچندان می‌کند.با توجه به‌ گزارش‌ها و درخواست های مردمی مبنی بر پیگیری این مسئله از سوی مسئولان مربوطه، روزنامه دریا بنا بر رسالت خود این موضوع را از رئیس پليس راهنمایی و رانندگی هرمزگان پیگیری کرده است.

    سرهنگ مجید صالح پور در گفت‌وگو باخبرنگار روزنامه دریا، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در چهارسال گذشته مجموعه راهنمایی و رانندگی استان به جد پیگیر آن بوده مسئله‌ اخذ مجوز برای آموزشگاه‌های رانندگی پایه یک در هرمزگان بوده است.

    وی در ادامه افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز چهار آموزشگاه گواهینامه پایه یک در هرمزگان از مرکز اخذ شده است.رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان، خاطر نشان کرد: مجوز این چهار آموزشگاه در میناب، بندرلنگه و دو مورد هم در بندرعباس است.

    سرهنگ صالح پور به تشریح جزئیات هر یک از آموزشگاه ها پرداخت و گفت: بنابر آخرین اقدامات انجام شده پرونده آموزشگاه ناصری در شهرستان بندرعباس که اطراف پایانه بار قرار دارد بعد از جمع بندی پرونده در کمیسیون خدمات ترافیکی استان و مساعدت های سردار فرماندهی انتظامی هرمزگان به تهران اعلام شده و اگر روند به خوبی پیش رود امیدواریم حداکثر تا یکماه آینده این آموزشگاه از متقاضیان گواهینامه پایه یک در بندرعباس ثبت نام به عمل آورد.

    وی بیان کرد: آموزشگاه بندرلنگه در مرحله آماده سازی وسایل نقلیه و شرایط آموزشی است که در این زمینه کارهای اداری آن انجام گرفته و منتظر هستیم که آموزشگاه اسناد و مدارک زمین آموزشی، خودروها و تپه ها ارائه دهد تا در کميسيون خدمات مطرح شود و پس از گرفتن آخرین مجوز از تهران شروع به کار کند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان در خصوص آموزشگاه پایه یک میناب ابراز کرد: در این شهرستان علی رغم اینکه چندین بار فراخوان عمومی اعلام شده متأسفانه متقاضیانی که آمده بودند نتوانستند امکاناتی که مدنظر سازمان برابر آیین نامه هیئت وزیران بود را فراهم کنند و ما این آمادگی را داریم تا اگر کسی در این رابطه تمایل دارد به ما اعلام کند تا بررسی های لازم انجام شود.

    سرهنگ‌ صالح پور در رابطه با آموزشگاه دیگری در بندرعباس به نام سروش، عنوان کرد: تاکنون برای این آموزشگاه کمیسیون خدمات گرفته شده و ساختمان اداری و تپه جهت آموزش پيش بينی شده است؛ اما تا رسیدن جهت ثبت نام از متقاضیان کمی فاصله داریم و امیدواریم تا پایان سال این آموزشگاه راه اندازی شود.

    وی ابراز داشت: ظرفیت تعداد پذیرش از متقاضیان در آموزشگاه بستگی به کمیسیون خدمات و متقاضی دارد، از ۱۰۰ تا ۳۰۰ نفر متغیر خواهد بود.رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان با اشاره به اینکه قبلا مجوز دو آموزشگاه را داشتیم، افزود: یک مورد آن به دلایلی با آموزشگاه قطع رابطه شد و دیگری نواقص فنی و اداری داشت که در حال رفع نواقص است و قسمتی هم مرتفع شده و زمان آن برای راه اندازی مجدد نزدیک است.

    سرهنگ صالح پور اظهار کرد: کسانی که قبلا در آموزشگاه ترافیک ثبت نام و تشکیل پرونده کرده بودند تا پایان مراحل کارهایشان در حال انجام است.وی در پایان، گفت: مجموعه‌ راهنمایی و رانندگی استان همه تلاش خود را می‌کند تا خدمات این گواهینامه را در استان مهیا کند و به زودی از متقاضیان ثبت نام شود.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “ثبت ‌نام از متقاضیان گواهینامه پایه یک ماه آینده”
    1. ممنون بابت پیگیریتون
      امیدوارم نهایتاً تا پایان آذر ماه سال جاری
      راه اندازی بشه
      نیاز مبرم استان هرمزگان هست

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.