حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • برخی کشورها‌ متوهم شده‌اند
    ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
    شناسه : 9148
    بازدید 1221
    19
    دریانیوز// مرغ یکی از اصلی‌ترین وعده‌های غذایی ما ایرانیان تلقی می‌شود. این محصول به دلیل در دسترس بودن و قیمت مناسب آن، از استقبال خوبی بین مردم مواجه است که این امر باعث شده هر روز بر تقاضای آن افزوده شود. دریانیوز// استاندار هرمزگان در واکنش به بیانیه مشترک شورای همکاری خلیج فارس و روسیه گفت: واقعا آدم متعجب می‌شود اینها در کجا سیر می‌کنند؛ فکر می‌کنند با عهد‌‌نامه و کاغذ امضا کردن کشور زاده می‌شود؟
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// استاندار هرمزگان در واکنش به بیانیه مشترک شورای همکاری خلیج فارس و روسیه گفت: واقعا آدم متعجب می‌شود اینها در کجا سیر می‌کنند؛ فکر می‌کنند با عهد‌‌نامه و کاغذ امضا کردن کشور زاده می‌شود؟
    در پی بیانیه مشترک شورای همکاری خلیج فارس و روسیه در خصوص سه جزیره ایرانی که جزئی از خاک استان هرمزگان هستند، مهدی دوستی استاندار این استان به بیانیه صادر شده واکنش نشان داد.
    مهدی دوستی در حاشیه شورای مسکن استان هرمزگان در واکنش به این بیانیه مشترک اظهار داشت: ای کاش کشورهایی که توهم دارند و بعضا نسبت به گوشه‌ای از خاک ایران ما و استان هرمزگان ادعایی دارند بخشی از این جلسه را می‌دیدند.
    وی افزود: از این باب که ما برای آباد شدن یک گوشه‌ای از وطنمان در این جلسات چقدر حرص می‌خوریم و وقت می‌گذاریم، همه افراد حاضر در این جلسه از جمله خود من در طول ۲۰ سال خدمت، تمام عمرم صرف این شده که چند وجب از خاک این مملکت را آباد کنم و هیچ افتخاری هم بالاتر از این ندارم و اگر هزار بار هم بمیرم و زنده شوم باز هم همین مسیر را می‌روم. استاندار هرمزگان گفت: بعد می‌بینیم یک سری کشور متوهم نسبت به گوشه‌ای از این خاک یک چشمی دارند و یک سری حرف‌هایی می‌زنند که واقعا آدم متعجب می‌شود اینها در کجا سیر می‌کنند و به چه چیزی فکر می‌کنند، فکر می‌کنند با عهد‌‌نامه و کاغذ امضا کردن کشور زاده می‌شود؟
    وی تصریح کرد: کشور ما فرزند رزم جوانانش است، فرزند شهادت و رهبری امامش است، این چنین و رزم ‌شمشیر کشورها زاده می‌شوند و نه با این کاغذ امضا کردن‌ها. دوستی در ادامه گفت: آن کشورهایی که الان کنار شما کاغذ امضا می‌کنند هم قبلا کنار امضای شما امضا زده‌اند، در جاهای مختلفی در زمان جنگ تحمیلی کنار قراردادهای سلاحتان امضا می‌زدند و اتفاقا کنارتان هم بودند اما همان موقع هم هیچ کاری از پیش نبردند.
    وی با تاکید بر اینکه سران کشورهای عضو شورای خلیج فارس به این امضاها چندان دلخوش نباشند اظهار داشت: این کشورها خودشان هم می‌دانند نباید به این امضاها دلخوش کنند آخرین بار هم که تصمیم داشتند به گوشه‌ای از خاک ایران عزیز ما نگاه کند ما ۳۰۰ هزار نفر از بهترین جوانانمان را تقدیم کردیم و نگذاشتیم اتفاقی بیفتد. استاندار هرمزگان گفت: این مطالب از سوی من بیان شد چون اظهارات، ادعاها و توهمات اخیر در خصوص بخشی از خاک استان هرمزگان مطرح شده و وظیفه داریم که به این موضوع پاسخ بدهیم.
    وی افزود: مدیران استان که در این جلسه هستند ‌دور هم جمع شده‌اند تا در خصوص آبادانی یک وجب از کشور تصمیم گیری کنند بعد چگونه اجازه خواهند داد کسی چشم بدی به این خاک داشته باشد.
    دوستی ادامه داد: حال این کشورها بروند امضا بزنند و جمع کنند، یکبار قبلا از این گعده‌ها و دور هم جمع کردن‌ها بوده، تانک و هواپیما و سلاح‌های مختلف می‌دادند این موارد چیزهای عجیب و غریبی برای ما نیست آن زمان جواب دادیم و الان هم جواب خواهیم داد، اگر تمام دنیا هم جمع شوند همانگونه که در طول تاریخ ما خودمان یعنی ملت ایران یک تنه کشور را حفظ کرده‌ایم این مسیر را ادامه خواهیم داد و کشور و استان هرمزگان به عنوان یکی از فرزندان ایران عزیز را حفظ خواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.