حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3047 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین تامین اجتماعی و بنیاد شهید هرمزگان
    ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
    شناسه : 7687
    بازدید 1260
    8
    در جهت دسترسی به استعلامات بیمه‌ای صورت گرفت دریانیوز// تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امضا شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امضا شد.
    مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان در این زمینه گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگران استان تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امضا شد.

    عباس اکبری افزود: این تفاهمنامه به منظور ایجاد امکان بهره‌برداری از سامانه استعلام ارتباط بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی برای ایثارگران و خانواده آنها منعقد شده است. اکبری اظهارداشت: طبق این تفاهم‌نامه، اداره کل بنیاد شهید استان می‌تواند استعلامات بیمه‌ای افراد مشمول را از طریق این سامانه انجام دهد.وی عنوان کرد: از این پس جامعه ایثارگران و خانواده شهدا بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی در استان می‌توانند استعلامات بیمه‌ای خود را انجام دهند و در وقت و هزینه آنها نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

    مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: در گذشته ایثارگران و خانواده ایثارگران برای گرفتن استعلامات بیمه‌ای خود مجبور بودند نامه‌ای را از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت کرده و با مراجعه به شعب تامین اجتماعی و طی مراحل اداری، پاسخ استعلام را اخذ نموده و مجدد به بنیاد شهید مراجعه کنند. وی اضافه کرد: اکنون با راه‌اندازی این سامانه و دسترسی اداره کل بنیاد شهید به سامانه مذکور، خانواده شهدا و جامعه ایثارگران استان دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی ندارند.

    اکبری در پایان گفت: توسعه دولت الکترونیک و دسترسی اقشار مختلف مردم به خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی یکی از مهمترین اهداف این سازمان است تا بتوانند اقشار مختلف مردم از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در هر زمان و هر مکانی بهره‌مند شوند.در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با تقدیر از سازمان تامین اجتماعی در دسترسی بنیاد شهید به این سامانه اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه برای همه مسئولان است. ناوکی اظهارداشت: ارائه خدمات مطلوب و آسان برای خانواده شهدا و ایثارگران باید بیش از پیش انجام شود چرا که آنها حق زیادی بر ما دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.