حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3003 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • آمادگی ۶۰۷ شناور برای جابه‌جایی ۱۳ هزار مسافر و گردشگر
    ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۰
    شناسه : 14109
    بازدید 1142
    6
    مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد دریانیوز// مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بیش از سه هزار و 500 نفر از کارکنان و عوامل پشتیبانی و عملیاتی بنادر، بازرسان و خدمه شناورها در طرح سفرهای دریایی نوروز 1403 این استان حضور دارند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان و عوامل پشتیبانی و عملیاتی بنادر، بازرسان و خدمه شناورها در طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ این استان حضور دارند.
    به گزارش خبرنگار دریا ، «حسین عباس‌نژاد» با اشاره به تمهیدات این اداره‌کل برای طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳» افزود: در مجموع سه هزار و ۵۳۷ نفر از کارکنان پشتیبانی و عملیاتی، خدمه شناورهای مسافری، تفریحی و لندینگ کرافت‌ها، بازرسان طرح، برج‌های کنترل بنادر و مسئولان بنادر استان در این طرح حضور دارند. وی با بیان اینکه طرح تسهیل سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه امسال آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری به منظور جابه‌جایی۱۳ هزار و ۷۲۸ مسافر و گردشگر و حمل یک‌هزار و ۸۹۲ خودرو فعال شده است.

    رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان ادامه داد: در مجموع ۴۳ شناور مسافری به ظرفیت چهار هزار و ۷۰۷ نفر و۴۶ لندینگ‌کرافت ویژه حمل یک‌هزار و ۸۹۲ خودرو فعال شده است. عباس‌نژاد مجموع ظرفیت شناورهای گردشگری در اجرای این طرح را ۵۱۸ شناور گردشگری با ظرفیت جابه‌جایی بیش از ۹ هزار گردشگر اعلام کرد. به گفته وی؛ ۳۵ ایستگاه همیار ناجی و ۲۴ ایستگاه غواصی ویژه طرح نوروز ۱۴۰۳ درنظر گرفته شده که در بنادر مسافری و گردشگری، اسکله‌ها، جزایر و سواحل استان مستقر می‌شوند.

    مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در کنار ۱۰ مسیر مجاز برای تردد مسافران و گردشگران دریایی در این استان، سه مسیر پشتیبان و دو مسیر بین‌المللی به عنوان مسیرهای مجاز در ایام سفرهایی دریایی نوروز ۱۴۰۳ درنظر گرفته شده است. گفتنی است؛ در طرح‌ سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ استان هرمزگان، حضور سه میلیون و ۴۰۸ هزار و ۹۵۶ مسافر و ۶۵۲ هزار و۴۱۰ گردشگر به این استان به ثبت رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.