حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3035 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۲۲سال همراهی  با مردم را پشت سر گذاشتیم
    ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۳
    شناسه : 12274
    بازدید 1135
    3
    دریا نیوز//بیست و دو سال از انتشار روزنامه دریا می‌گذرد. ۲۶آذر سال 1379 روزنامه دریا فعالیت خود را به مدیر مسئولی مرحوم حاج ایوب دبیری‌نژاد آغاز کرد و تاکنون توانسته است گام‌های بلند و موثری در زمینه اطلاع‌رسانی و پیگیری مطالبات مردمی داشته باشد. فعالیت این روزنامه با یک شماره چاپ در هفته آغاز شد و با تلاش و پشتکار همه عوامل آن، به اولین روزنامه استان تبدیل شد که توانست هر روز انتشار پیدا نماید.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریا نیوز//بیست و دو سال از انتشار روزنامه دریا می‌گذرد. ۲۶آذر سال ۱۳۷۹ روزنامه دریا فعالیت خود را به مدیر مسئولی مرحوم حاج ایوب دبیری‌نژاد آغاز کرد و تاکنون توانسته است گام‌های بلند و موثری در زمینه اطلاع‌رسانی و پیگیری مطالبات مردمی داشته باشد. فعالیت این روزنامه با یک شماره چاپ در هفته آغاز شد و با تلاش و پشتکار همه عوامل آن، به اولین روزنامه استان تبدیل شد که توانست هر روز انتشار پیدا نماید. خط مشی این رسانه برخواسته از مطالبات مردمی بوده و طی این سال‌ها نشان داده شده است که پیگیری مشکلات مردمی تا حصول نتیجه مطلوب، یکی از مهمترین اهداف روزنامه دریا می‌باشد. فعالیت در فضای رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی کار بسیار سخت و پراسترسی است و اگر علاقه به این کار وجود نداشته باشد نمی‌توان به این فعالیت ادامه‌داد. در این سال‌ها برخی از مشکلات شهری و دغدغه‌های مردم استان با پیگیری‌های این روزنامه برطرف شده‌است چرا که رسانه‌ها چشمان بیدار و گوش‌های شنوای جامعه هستند و باید دغدغه مردم را داشته باشند.
    روزنامه مردمی دریا این رسالت را تاکنون به خوبی انجام داده و سعی کرده‌است انعکاس دهنده و پیگیری کننده مشکلات مردم باشد و از آن سو نیز کارهایی که انجام شده را به نحو مطلوب انعکاس دهد. اما مشکلات و ناملایمات زیادی در این ۲۲سال فعالیت این رسانه بر سر راه آن وجود داشته اما وقتی برای مردم فعالیت نمایید، انرژی و حس مثبتی که از مردم دریافت می‌کنید باعث می‌شود بتوانید بر مشکلات فائق بیایید و مسیری را که آغاز نموده‌اید را ادامه دهید. شاید اگر شما خوانندگان و همراهان گرامی در این سال‌ها با ما نبودید، فعالیت در این عرصه برای ما سخت و غیرممکن می‌شد و آنچه موجب دلگرمی ما در این راه است همراهی شما بزرگواران می‌باشد. اکنون آغاز بیست و سومین سال فعالیت روزنامه دریاست.

    تمام تلاش ما در این روزنامه این است که مانند ۲۲ سال گذشته به فعالیت خود در زمینه اطلاع رسانی برای مردم ادامه دهیم و مردمی بودن خود را حفظ نماییم. از شما همراهان همیشگی هم می‌خواهیم که ما را در این راه یاری نمایید و مانند گذشته دغدغه‌ها و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با پیگیری و مطالبه از مسئولان، نواقص را برطرف کرده و استانی آباد داشته باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.