حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3048 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • چه کسی پاسخگوی شهروندان است؟
    ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۵۵
    شناسه : 10612
    بازدید 1135
    5
    دریانیوز//عصر یکشنبه این هفته برای جلسه اولیاء و مربیان به مدرسه فرزندم رفتم و خودرویم را جلوی حسینه برخورداری در چهارراه مرادی بندرعباس پارک کردم. زمانیکه از جلسه برگشتم، یک دستگاه خودروی پژو پارس دوبله کنار خودرویم پارک کرده بود و جلو وعقب خودرویم هم دو خودرو و موتور سیکلت پارک کرده بودند و به هیچ وجه نمی توانستم خارج شوم.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//عصر یکشنبه این هفته برای جلسه اولیاء و مربیان به مدرسه فرزندم رفتم و خودرویم را جلوی حسینه برخورداری در چهارراه مرادی بندرعباس پارک کردم. زمانیکه از جلسه برگشتم، یک دستگاه خودروی پژو پارس دوبله کنار خودرویم پارک کرده بود و جلو وعقب خودرویم هم دو خودرو و موتور سیکلت پارک کرده بودند و به هیچ وجه نمی توانستم خارج شوم.

    بعد از معطلی طولانی و پرس و جو، راننده خودرو پژو پارس را نتوانستم پیدا کنم. با ۱۱۰ پلیس تماس گرفتم که گفتند باید با تلفن ۱۲۰ تماس بگیرید که ۱۲۰ هم دو مرتبه تماس گرفتم و جواب ندادند. با تلفن ۱۹۷ تماس گرفتم که از عدم پاسخگویی پلیس گلایه و شکایت کنم که آنجا نیز زیاد معطل شدم و پاسخی دریافت نکردم. به ناچار به فرماندار بندرعباس پیام دادم و موضوع را کامل برایشان نوشتم و خواستم پیگیری کنند که پاسخ دادند پیگیری می کنند. زمان اذان مغرب بود و رفتم حسینیه برخورداری تا نماز بخوانم که آنجا هم درب بسته بود و به مسئولان اوقاف اطلاع دادم. زمانیکه برگشتم، خودروی پژو پارس رفته بود.

    حالا اگر کسی وضعیت اورژانسی داشته باشد وباید برود، در این شرایط باید از کجا کمک بخواهد؟ اما در این اینجا چند نکته قابل تذکر است. اولا چرا پلیس در این مسیر و حتی مسیرهای دیگر کمتر به موضوع پارک دوبله و سوبله تذکر می دهد؟ در چهارراه مرادی به سمت قدس نگاه کردم و پلیس راهنمایی ورانندگی را ندیدم تا از آنها کمک بخواهم. ۱۱۰ و۱۲۰ و ۱۹۷ هم که آنگونه شد که شرحش را دادم.

    متاسفانه بدلیل تجمع مطب پزشکان، آزمایشگاه ها و… در محدوده فاطمیه تا مرادی وچهارراه سازمان وافزایش ساخت وسازها در این منطقه که جزو بافت فرسوده هم می باشد و نبود یا کمبود پارکینیگ، تمام کوچه ها و معابر به توقفگاه خودروها تبدیل شده است و حتی خودروها دوبله و سوبله هم پارک می کنند که شاید بهتر باشد مسئولان استان برای احداث شهرک سلامت در شمال اتوبان شهیدرجایی بندرعباس برنامه ریزی کنند و منتظر نباشند در محل فعلی که کوچه ها تنگ و باریک وتاریک است و امکان امدادرسانی در زمان بروز حوادثی مانند آتش سوزی و…. وجود ندارد، تلفات داشته باشیم وبعد تدبیری بیندیشند.

    البته این وضعیت را در سایر مناطق شهر که تعمیرگاه ها و صنوف مزاحم هستند که پیاده روها و یک تا دو لاین از خیابان ها را تصرف و مسدود می کنند، هم وجود دارد ویا خودروها و موتورسیکلت وقایق هایی که در پیاده روها پارک می کنند، به وفور دیده می شود و شهردار بندرعباس از پلیس برای رفع این مشکلات استمداد طلبید تا آزادسازی و ساماندهی پیاده روها انجام شود.

    صبح روز دوشنبه که در حال عبور از بلوار معلم خواجه عطاء بودم، والدین و دانش آموزانی را مشاهده کردم که بدلیل انسداد پیاده روهای دو طرف بلوار،مجبور بودند از وسط بلوار و از جلو و میان خودروها به سمت مدرسه بروند که بارها این مشکل را اطلاع رسانی و رسانه ای کرده ایم، اما اقدامی نشده است. وضعیت پیاده روهای شهر بندرعباس بحرانی است و نیاز به اتخاذ تدابیر لازم می باشد تا حقوق عابران بیش از این ضایع نشود و جان شان در معرض خطر قرار نگیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.