حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3004 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • پرداخت خسارت ۱۷ میلیارد تومانی  به شناور زیان دیده بندرلنگه ای
    ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۵۸
    شناسه : 14201
    بازدید 1115
    2
    خوش قولی بیمه ایران استان هرمزگان نسبت به پرداخت خسارت؛ دریانیوز// با حضور مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان،ابراهیمی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان،حمید نعمتی مدیرکل بیمه ایران استان هرمزگان، شیخی نماینده شناور داران شهرستان‌ بندرلنگه، اعضای انجمن صنفی نمایندگان و شبکه فروش بیمه ایران، تنی چند از معتمدین بندر لنگه و مدیران و کارمندان این شرکت بیمه ای مراسم اهدای چک و پرداخت خسارت ۱۷ میلیارد تومانی به مالک شناور آسیب دیده بندرلنگه ای در سالن شرکت بیمه ایران برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// با حضور مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان،ابراهیمی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان،حمید نعمتی مدیرکل بیمه ایران استان هرمزگان، شیخی نماینده شناور داران شهرستان‌ بندرلنگه، اعضای انجمن صنفی نمایندگان و شبکه فروش بیمه ایران، تنی چند از معتمدین بندر لنگه و مدیران و کارمندان این شرکت بیمه ای مراسم اهدای چک و پرداخت خسارت ۱۷ میلیارد تومانی به مالک شناور آسیب دیده بندرلنگه ای در سالن شرکت بیمه ایران برگزار شد.

    حمید نعمتی در این مراسم، اظهار کرد: امروز شاهد پرداخت خسارت بیش از ۱۷ میلیارد تومانی به یک فروند شناور باری که در اسفندماه سال گذشته در آب‌های کشور امارات دچار حادثه شده بود هستیم.وی در ادامه افزود: این مبلغ پرداختی در دو مبحث مسئولیت و بدنه هر کدام به ترتیب به ارزش ۶۰ میلیارد و ۶۷۲ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۳۸۰ ریال و۱۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طی دو فقره چک به مالک شناور زیان دیده پرداخت شد.

    پرونده دیات در کم تر از یک هفته پرداخت می‌شود

    مدیر کل بیمه ایران استان هرمزگان خاطرنشان کرد: قبلا پرونده‌های دیات تا ۶ ماه رسیدگی و پرداخت می‌شد و بعضی از اوقات هم به موجب مدت قانونی که تا دو سال مهلت پرداخت داشت طول می‌کشید تا پرداخت شود؛ اما امروز با همت همکاران اگر پرونده دیات تکمیل و آماده باشد در کمتر از یک هفته پرداخت می‌شود.نعمتی بیان داشت: در ماده ۳۰ هم به جهت همکاری با مجموعه قضایی و برای اینکه صنعت بیمه پرداخت خسارت را تسهیل کند جزءاولین شرکتی بیمه ای بودیم که در این رابطه پیش قدم شدیم و با تلاش همکارانم در بیمه ایران پرونده های دیات خارج از مرحله دادگاه در کم تر از یک هفته انجام می‌شود.

    وی با بیان اینکه صنعت بیمه در دنیا مانند یک بال اقتصادی قوی تعریف شده است، ابراز داشت: اما در کشور متأسفانه زیر بال و پر صنعت بانکداری قرار گرفته است.مدیر کل بیمه ایران استان هرمزگان شفافیت در پرداخت خسارات، تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و پرداخت خسارات به صورت آنلاین را از برنامه‌های مهم این مجموعه بیمه‌ای نام برد که در استان ها دنبال می‌شود.

    بیمه باید به عنوان یک سرمایه قلمداد شود

    نعمتی با بیان اینکه بیمه یک پناهگاه و پیشتیبان امن در زمان بروز خسارات است، تصریح کرد: آحاد جامعه باید بیمه را به عنوان یک سرمایه مهم قلمداد کنند و نباید حق بیمه را به چشم هزینه ببینند. وی یکی از بخش‌های اثرگذار و مهم برای اشتغال و توسعه پایدار را صنعت بیمه نام برد و افزود: امروز به ازای هر سه الی پنج میلیارد تومان حق بیمه که به این صنعت انجام شود می‌توان یک نمایندگی بیمه را فعال کنیم که خود این نمایندگی‌ها هم می‌توانند تا سه نفر نیروی انسانی را جذب کنند.

    مدیرکل بیمه ایران استان هرمزگان، گفت: در ۱۱ ماهه گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان فروش حق بیمه در رشته‌های مختلف بیمه‌ای داشته ایم. گفتنی است، در پایان این مراسم نمایندگان برتر این شرکت بیمه‌ای در هرمزگان معرفی و از آن ها تجلیل به عمل آمد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.