حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3040 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پرداخت به موقع خسارت اسناد درمانی اولویت‌ آتیه سازان حافظ
    ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
    شناسه : 10200
    بازدید 1429
    11
    مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ هرمزگان در گفت‌وگو با روزنامه دریا مطرح کرد دریانیوز// مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ هرمزگان گفت :پرداخت سریع خسارت های اسناد درمانی و افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با هدف کاهش هزینه پرداختی از جیب بیمه شدگان از اولویت‌های این شرکت بيمه ای است.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ هرمزگان گفت :پرداخت سریع خسارت های اسناد درمانی و افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با هدف کاهش هزینه پرداختی از جیب بیمه شدگان از اولویت‌های این شرکت بيمه ای است.
    بيمه های تامین اجتماعی، بيمه سلامت، خدمات درمانی، نيروهای مسلح و.. از جمله بیمه‌های پایه در کشور هستند که بخشی از هزینه‌های درمانی را پوشش می‌دهند و لذا برای کاهش هزینه های سنگین درمان، بایدپوشش بیمه های تکمیلی در کشور افزایش پیدا کند . بیمه نامه تکمیلی درمان به دو صورت گروهی و انفرادی منعقد می‌شود و سالانه با پرداخت هزینه مشخصی می‌توان این بیمه نامه را در قالب طرحهای مختلف خریداری کرد.

    از آنجا که بیمه آتیه سازان حافظ تنها بیمه تکمیلی درمان در کشور است که به صورت تخصصی در حوزه درمان فعالیت می‌کند.در این زمینه با کیوانه لاهوتی مدیر شعبه این شرکت بیمه‌ای در هرمزگان به گفت‌وگو نشستیم. کيوانه لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه دریا با بیان اینکه شرکت بیمه آتیه سازان حافظ وابسته به بیمه سلامت کشور است، اظهار کرد: این مجموعه در حوزه بیمه تکمیلی درمان کار تخصصی انجام می دهد.مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ هرمزگان به جامعه هدف این شرکت اشاره کرد و گفت: بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری ، ۹۰ درصد بیمه شدگان این بیمه هستند و کار تخصصی این مجموعه فعالیت در حوزه اسناد درمان می‌باشد.

    ۱۰۰ هزار بیمه شده در هرمزگان تحت پوشش آتیه سازان

    وی افزود : در کل کشور ۷/۵ میلیون نفر بیمه شده، بیش از هفت هزار مراکز درمانی و ۴۴ شعبه اصلی در استانها وجود دارد و در هرمزگان هم ۱۰۰ هزار بیمه شده تحت پوشش بیمه تکمیلی این شرکت هستند که از این تعداد ۲۰ هزار نفر از آن‌ها در حال حاضر شاغل هستند.وی از تسویه اسناد هزینه مراکز درمانی در سال ۱۴۰۱ خبرداد و خاطرنشان کرد: در سال جاری هم نیمی از هزینه های مراکز درمانی تسویه شده است و پرداخت مابقی مطالبات مراکز هدف اصلی این مجموعه می باشد .

    مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ هرمزگان تمرکز بر پرداخت به موقع اسناد درمانی و افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با هدف کاهش هزینه پرداختی از جیب بیمه شدگان را اولویت‌های این شرکت بیمه ای خواند و عنوان کرد: خسارت اسناد سرپایی و بیمارستانی به ترتیب یک هفته و دو هفته ای پرداخت می‌شود. لاهوتی بیان داشت: بیمه آتیه سازان با ۱۰۰ درصد بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی ، بیمارستان‌ خصوصی ام لیلا، مرکز جراحی محدود فارابی، ۹۰ درصد آزمایشگاه های استان، دارو خانه بیماران خاص علوم پزشکی، بیمارستان‌های خلیج فارس، خاتم الانبیا ( ص) و صاحب الزمان( عج) و…در هرمزگان قرارداد دارد. وی ابراز کرد: این شرکت هزینه‌های بیمارستانی، جراحی های جزئی و تخصصی، پاراکلینیکی، دندانپزشکی، عینک، زایمان، نازایی و… را پرداخت می‌کند و بیمه شدگان می‌توانند از طریق آپ موبایل به صورت آنلاین اسنادی که از طریق نسخه‌ الکترونیکی پذيرش شده‌اند نسبت به دریافت خسارت اسناد هزينه ای خود اقدام کنند.

    معرفی چهار طرح مختلف بیمه تکمیلی انفرادی
    مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه توضیحاتی در مورد بیمه تکمیلی انفرادی پرداخت و گفت: این شرکت برای برخوردار نمودن آحاد جامعه از این خدمات چهار طرح مختلف را در پوشش بیمه تکمیلی انفرادی پیش بینی کرده است.لاهوتی در همین ارتباط اضافه کرد: این طرح ها با نام‌های آینه، اطمینان اقتصادی و ممتاز هستند که حق بیمه سالانه هریک از این طرح‌ها برای افراد ۱۶ سال به بالا با تخفیف از ۹۸۰ هزار تومان تا ۳۲۰۰ هزار تومان بستگی به انتخاب طرح متفاوت است.

    وی تصریح کرد: در بخش بیمه تکمیلی انفرادی روستایی هم در دو طرح ارائه خدمات می‌شود و حق بیمه سالانه ۱۵۰ و ۴۰۰ هزار تومان است و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه آتیه سازان حافظ یا مراجعه حضوری شعبه اصلی یا دفاتر نمایندگی از این خدمات بهره‌مند شوند. مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ هرمزگان در پایان بیان کرد: بیمه شدگان می توانند با نصب اپلیکیشن آتیه سازان حافظ از آدرس www.Atiyehsazan.ir از خدمات الکترونیکی استفاده نمایند و اسناد درمانی خود را ثبت کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.