حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3040 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پاسداران و جانبازان  حافظان انقلاب و امنيت آفرين
    ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
    شناسه : 13634
    بازدید 1133
    5
    دریانیوز// میلاد خجسته حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به عنوان روز پاسدار و‌میلاد مسعود قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام هم به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است که این روزها را به‌ همه پاسداران انقلاب اسلامی و جانبازان مان تبریک عرض می کنیم.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// میلاد خجسته حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به عنوان روز پاسدار و‌میلاد مسعود قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام هم به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است که این روزها را به‌ همه پاسداران انقلاب اسلامی و جانبازان مان تبریک عرض می کنیم.

    پاسداران و جانبازان با الگوگیری از این حضرات معصومین(ع) همواره از دین مبین اسلام دفاع کرده و حاضرند جان شان را هم در این راه فدا کنند و مخلص ترین افراد هستند. تازمانیکه سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی داریم ، اطمینان داریم که آنها حافظ انقلاب و ارزش های انقلاب و اسلام هستند و توطئه های دشمنان را خنثی و نقشه های شان را نقش بر آب می کنند و امنیت آفرین بوده و به همین دلیل هم دشمنان از این‌نهاد انقلابی و پاسدارانش ترس و هراس زیادی دارند.

    جانبازان هم که از دوران پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و تاکنون جان شان را بر طبق اخلاص گذاشته اند و در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی کرده اند، بایستی خدمات شان را ارج نهاد و مسئولان برای رفع مشکلات شان تلاش کنند. آنها نباید برای درمان و معیشت، مسکن ، اشتغال و… با مشکل مواجه شوند و به درخواست های شان بایستی رسیدگی شود. توجه ویژه به خانواده های معظم شهدا و جانبازان باید مدنظر همگان باشد ؛ زیرا امنیت و آسایش امروزمان را مرهون خون شهدا و جانفشانی جانبازان عزیزی هستیم که جان شان را فدا کردند تا گزندی به ما وفرزندان مان وارد نشود و در امنیت کامل باشیم و به همین دلیل نیز این خانواده ها باید مورد احترام و توجه قرار گیرند.

    اما در برخی حوزه ها گاهی بی مهری هایی نسبت به جانبازان و معلولان و… صورت مي گيرد.مبلمان شهری مان چندان برای استفاده این عزیزان مناسب سازی نشده است. وضعیت پیاده رو در بسیاری از مناطق شهری مانند بندرعباس شرایط مناسبی ندارند و حتی افراد عادی هم به سهولت نمی تواننداز این پیاده روها استفاده کنند.مشکل مسکن فرزندان شهداء و جانبازان و‌ايثارگران نیز بایستی بطور کامل حل شود و دولت با استفاده از ظرفیت های مختلف برای شان مسکن تامین کند تا کمتر دغدغه مسکن و اجاره و… داشته باشند.

    همچنین بایستی در حوزه معیشتی ، دارو و درمان ، تحصیل، اشتغال و…این‌خانواده ها اهتمام بیشتری وجود داشته باشد تا دغدغه های شان کاهش یابد. در استانی مانند هرمزگان‌که‌قطب تجارت کشور است، صنایع و بنگاه های اقتصادی بایستی در حوزه مسئولیت های اجتماعی به این خانواده ها توجه بیشتری نموده و زمینه اشتغال فرزندان شهدا و‌ايثارگران را فراهم نموده و یک‌مرکز درمانی ویژه خانواده های شهدا و ایثارگر و جانبازان در استان احداث و تجهیز کنند تا این‌خانواده برای درمان شان هم دغدغه کمتری داشته باشند. در یک‌کلام همه بخش ها بایستی برای رفع مشکلات این امنیت آفرینان تلاش و برنامه ریزی کنند و دولت توجه ویژه تری به این عزیزان داشته‌باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.