حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3004 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • مسئولان در صف خرید سیلندر گاز بایستند تا رنج تحقیر شدن مردم را احساس کنند
    ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۴:۲۳
    شناسه : 11971
    بازدید 1183
    10
    ابراز تاسف امام جمعه اهل سنت بندرعباس از زیر سوال رفتن شان مردم در جریان توزیع سیلندر گاز؛ دریانیوز//امام جمعه اهل سنت بندرعباس با انتقاد از زیر سوال رفتن شان مردم در جریان توزیع سیلندر گاز افزود: طی روزهای گذشته علاوه بر اینکه مردم در تامین سیلندر گاز متحمل مشقت های زیادی شدند، شان و جایگاه آنها هم با صف های طویل و به دوش کشیدن سیلندرهای گاز زیر سوال رفت.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//امام جمعه اهل سنت بندرعباس با انتقاد از زیر سوال رفتن شان مردم در جریان توزیع سیلندر گاز افزود: طی روزهای گذشته علاوه بر اینکه مردم در تامین سیلندر گاز متحمل مشقت های زیادی شدند، شان و جایگاه آنها هم با صف های طویل و به دوش کشیدن سیلندرهای گاز زیر سوال رفت.
    شیخ یوسف جمالی افزود: همانطور که انتظار می رفت، در اجرای طرح توزیع گاز مایع در هرمزگان مشکلاتی پیش آمد و متاسفانه شان مردم هم زیر سوال رفت و این وضعیت بوجود آمده برای مردم خارج از انصاف است.از سوی دیگر هم دین و هم نظام جمهوری اسلامی رفتار تحقیر آمیز نسبت به مردم را نمی پسندد.
    وی با اشاره به قول مسئولان استانی در خصوص افزایش جایگاه عرضه گاز مایع تصریح کرد: اگرچه قول هایی در این زمینه داده شده، اما آنچه که در هفته گذشته شاهد بودیم چیزی جز افسوس از زیر سوال رفتن شان مردم ندیدیم و کاش مسئولان خودشان در صف سیلندر گاز می ایستاند تا مشقت تامین گاز و زیر سوال رفت شخصیت مردم را تجربه می کردند.
    وی با انتقاد از اجرای این طرح با قیمت اعلامی افزود: می گویند اگر کسی بیشتر از سهمیه مصوب، سیلندر گاز می خواهد باید با قیمت فوب خلیج فارس خریداری کند؛ تصمیم گیران کشوری که این طرح را برای مردم هرمزگان اجرا می کنند، بدانند مردم زمانی از واژه فوب خلیج فارس خوشحال می شوند که رفاهی در حد قیمت فوب خلیج فارس داشته باشند نه اینکه زندگی شان بدتر از گذشته شود.
    وی با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن مشاغل خانگی از اجرای این طرح گفت: برخی از مردم با راه اندازی مشاغل خانگی که اتفاقا نیاز به سیلندر گاز دارند هم تحت تاثیر این طرح قرار گرفتند و این افراد یا باید برای تامین نیازشان چاره اندیشی کرد و یا تولیدات شان را با قیمت فوب خلیج فارس عرضه کنند!
    عدم چاره اندیشی در این زمینه باعث اضافه شده بیکار به جامعه و بیشتر شدن مشکلات اقتصادی در استان هرمزگان که به عنوان دروازه تجاری ایران شناخته می شود، خواهد شد.
    وی از مسئولان خواست در خصوص سهمیه گاز مایع به کشاورزان هم تدابیری بیندیشند و با توجه به اینکه کارگران فصلی هم در استان هرمزگان مشغول به کار هستند، لازم است، سهمیه ای در این خصوص برای آنها پیش بینی شود تا کشاورزان نیز دغدغه ای نداشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.